یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


 

 

غافل شدن از نشانه هایی که کودک بروز می دهد یکی از اشتباهاتی است که اغلب والدین همیشه مرتکب می شوند. اما رسیدگی و توجه به کودک براساس این نشانه ها، زندگی را برای همه اعضا از این رو به آن رو می کند.

نمی دانم چطوری به اداره پست رسیدم. واقعا خدا ما را رساند! با چشم هایی خیره و عصبی و فرزندم که پشت سرم جیغ زنان می آمد وارد شدم. آرام به انتهای صف رفتم. همه یکی بعد از دیگری نوبت خود را به من دادند. از آرام کردن کودک ناامید شده بودم. خب اشتباه از خود من بود. تازه کاری و نابلدی من در آن روز باعث بدخلقی اش شده بود.....
 


ادامه مطلب
[ جمعه 2 / 9 / 1390برچسب:هفت اشتباه همه مادران , ] [ 11:20 ] [ کاوه حق پناه ]

 

این داستان رو دوستم برام تعریف کرده و قسم می‌خورد که واقعیه:دوستم تعریف می‌کرد که یک شب موقع برگشتن از ده پدری تو شمال طرف اردبیل، جای این که از جاده اصلی بیاد، یاد باباش افتاده که می گفت؛ جاده قدیمی با صفا تره و از وسط جنگل رد میشه!

 
این‌طوری تعریف می‌کنه: من احمق حرف بابام رو باور کردم و پیچیدم تو خاکی، ٢٠ کیلومتر از جاده دور شده بودم که یهو ماشینم خاموش شد و هر کاری کردم روشن نمیشد....

 

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 1 / 9 / 1390برچسب:داستانک: توهم زیبا و خیس و وحشتناک! , ] [ 10:25 ] [ کاوه حق پناه ]

 

ooVoo نرم افزاری قوی برای چت کردن با میکروفن و وبکم است. این نرم افزار تقریبا رایگان است البته بعضی از امکانات خاص آن هزینه دارد. ooVoo یکی از معروفترین و متداول ترین نرم افزار های چت دنیاست که بسیاری از کاربران ویدیو چت گوگل را به سمت خود جذب کرده است. نصب این نرم افزار ساده است و کار کردن با آن هم نسبتاً ساده است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 27 / 9 / 1390برچسب:آشنایی با ooVoo نرم افزاری قوی برای چت, ] [ 12:31 ] [ کاوه حق پناه ]

 

عشق يک جور جوشش کور است و پیوندي از سر نابینائي
اما دوست داشتن پیوندي خود آگاه و از روي بصیرت روشن و زلال
عشق بیشتر از غريزه آب  میخورد و ....
 


ادامه مطلب
[ جمعه 23 / 9 / 1390برچسب:کدامیک برتر است؟ دوست داشتن یا عشق,, ] [ 20:2 ] [ کاوه حق پناه ]



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


معمولا خانم ها اظهار می دارند که رفتار آقایون آنها را تا حدی گیج می کند و به درستی نمی توانند تشخیص دهند که مردها از آنها چه انتظاراتی دارند. آنها از اینکه نمی توانند مردها را راضی نگه دارند اندکی ناراحت هستند. البته امروزه کمتر اتفاق می افتد که خانمی به رضایت و یا عدم رضایت مردها اهمیت دهد، چرا که خانم ها تصور می کنند که با در اختیار گذاشتن مسائل جنسی تمام مشکلات به راحتی قابل حل شدن می باشد و تا زمانی که یک چنین دیدی نسبت به زندگی داشته باشید همه چیز بر وفق مراد پیش خواهد رفت، اما...


ادامه مطلب
[ جمعه 23 / 9 / 1390برچسب:آقایون چه جور خانمهایی را دوست دارند ؟, ] [ 12:4 ] [ کاوه حق پناه ]


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.net

به سرآستین پاره ی کارگری که دیوارت را می چیند و به تو می گوید ارباب.
نخند!


ادامه مطلب
[ جمعه 23 / 9 / 1390برچسب:چـه خوبـه که بموقع بخنـدیم ,,,, ] [ 12:2 ] [ کاوه حق پناه ]

همه چیز درباره سریال عشق ممنوع + عکس بازیگران

عشق ممنوع (ask-i memnu )عنوان سریال ترکی هست که پنجشنبه ها از کانال D ترکیه پخش میشه! سریالی که بیننده های زیادی هم تو ایران داره داستان سریال از روی رمان مشهور خالد ضیا اوشاکلیگیل ساخته شده!


ادامه مطلب
[ شنبه 22 / 9 / 1390برچسب:, ] [ 4:59 ] [ کاوه حق پناه ]

 

در مورد خوابیدن تأکید اکید می شود که حداقل ۲ ساعت بعد از خوردن غذا انجام نشود بنابراین
شام خوردن در آخر شب کار بسیار اشتباهی است.


در میهمانی ها هنوز غذا تمام نشده چای جلوی میهمان می گذاریم چای می تواند محیط معده را اسیدی کند
و تأثیر منفی بر مواد معدنی معده بگذارد بعد از غذا مایعات با نیم ساعت تا یک ساعت فاصله مصرف شود
از نظر خیلی ها غذا خوردن در کنار خانواده در زندگی شلوغ امروزی کار لذت بخشی است و نه تنها ساعات زیبای
را می آفریند بلکه قدمی به سوی زندگی سالم به حساب می آید فراموش نکنید که ساعات غذا خوردن اهمیت
زیادی دارد ولی بسیاری از ما عادات اشتباهی داریم که بعد از غذا به آن می پردازیم ولی باید از انجام آن صرف نظر کنیم:


۱- آب ننوشید: بلافاصله بعد از صرف غذا آب خوردن سبب رقیق شدن شیر معده می شود بنابراین بهتر است نیم ساعت قبل و بعد از غذا آب ننوشیم.
۲- سیگار نکشید: به طور کلی سیگار نکشید. اما سیگار کشیدن بعد از غذا گناه نابخشودنی به حساب می آید. سیگار محیط معده را اسیدی می کند افراد سیگاری نیم ساعت بعد از غذا سیگار بکشند.
۳- میوه نخورید: از عادات بد ما میوه خوردن بعد از صرف غذا است بهتر است نیم ساعت قبل و بعد از غذا میوه نخورید چون سبب نفخ معده می شود البته میوه پخته اشکالی ندارد.
۴- حمام نکنید: حداقل نیم ساعت فاصله قرار دهید به ویژه حمام داغ توصیه نمی شود زیرا در جریان خون در اطراف معده اختلال ایجاد می کند و بر هضم غذا اثر منفی می گذارد.
۵- راه نروید: حداقل نیم یا یک ساعت بعد از صرف غذا پیاده روی طولانی نکنید چون هضم غذا بهتر صورت می گیرد.
۶- نخوابید:در مورد خوابیدن تأکید اکید می شود که حداقل ۲ ساعت بعد از خوردن غذا انجام نشود بنابراین شام خوردن در آخر شب کار بسیار اشتباهی است.
۷- چای ننوشید: در میهمانی ها هنوز غذا تمام نشده چای جلوی میهمان می گذاریم چای می تواند محیط معده را اسیدی کند و تأثیر منفی بر مواد معدنی معده بگذارد بعد از غذا مایعات با نیم ساعت تا یک ساعت فاصله مصرف شود.

 

[ شنبه 22 / 9 / 1390برچسب:, ] [ 4:49 ] [ کاوه حق پناه ]

 

 وارد شدن به رابطه ها و خارج شدن از آنها برای هر دو جنس می تواند به انگیزه های متفاوتی انجام پذیرد. برخی با هدف ازدواج و روابط طولانی مدت مبادرت به آشنایی می کنند و برخی دیگر با انگیزه های نامتعارفی همچون وقت گذرنی، تفریح و سوء استفاده جنسی و مالی. خانمهایی که به قصد انگیره های مادی با افراد وارد رابطه میشوند بگونه های مختلف سعی میکنند به این هدف خود جامع عمل بپوشانند که در زیر به برخی از آنها اشاره میکنیم:

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 / 9 / 1390برچسب:۱۰ روش جدید سوء استفاده مالی دختران از پسران, ] [ 23:19 ] [ کاوه حق پناه ]
زماني كه قدرت و توان از اداره و كنترل ماموران كلانتري و نيروهاي ديگر خارج شود، به گونه‌اي كه آنان نتوانند صحنه اغتشاش را آرام كنند و اغتشاشات گسترش پيدا كند واحدهاي يگان ويژه وارد عمل شده و نسبت به آرام كردن محيط اقدام مي‌كنند. در تقسيم بندي ديگري كه درباره وظايف اين يگان وجود دارد در وضعيت مختلفي که بر جامعه حکم فرماست، وظايف مختلف و منطبق به اين وضعيت‌ها را برعهده دارند. در وضعيت عادي هيچ گونه رويداد و دليلي بر برهم زدن نظم عمومي و امنيت داخلي ديده نمي‌شود.
روز گذشته جانشين فرمانده يگان ويژه نيروي انتظامي عملكرد و فعاليت يگان ويژه ناجا را تشريح كرد. سردار اسدالله هادي‌نژاد با اعلام اينكه 30 واحد نيروهاي يگان ويژه در مركز 30 استان كشور مشغول انجام وظايفشان هستند، مي‌گويد: اين نيروها در تابعيت و تحت آموزش و پشتيباني يگان ويژه مركز كه در تهران مستقر است، فعاليت مي‌كنند. طبق گفته او تمام امكانات مورد استفاده در يگان ويژه بومي‌ و توليد داخل و اين تجهيزات مورد استفاده يگان ويژه قابل رقابت با نمونه‌هاي خارجي است. هادي نژاد در حرف‌هايش از نيروهاي «نوپو» هم نام برد كه نيروهاي گزيده شده‌اي از نيروهاي ورزيده‌تر يگان ويژه هستند.


يگان‌هاي ويژه چه وظايفي دارند؟

بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 / 9 / 1390برچسب:يگان‌ ويژه« نوپو» چيست و كجا فعاليت مي كند؟, ] [ 23:17 ] [ کاوه حق پناه ]

* شهرزاد همتی
** دانش‌آموختهٔ حقوق قضائی و روزنامه‌نگار



آموزش حقوق شهروندی

هر چند تاکنون از آموزش حقوق شهروندی در ایران به شدت غافل بوده‌اند، اما قبل از بررسی این بحث شاید بد نباشد که بدانیم این روز‌ها در خانه‌های سلامتی که توسط شهرداری بنا شده، حقوق شهروندی به مردم هر محل بنا به فراخور هر محل اموزش داده می‌شود.

با وجود اینکه عبارت حقوق شهروندی همواره بر سر زبان‌ها است و صحبت‌های زیادی درباره آن می‌شود ولی میزان آشنایی مردم با این حقوق و شیوه‌های درست مطالبه و پیگیری آن بسیار نامحدود است.

آموزش شهروندی، نحوه ایجاد انگیزش در میان افراد برای پذیرش نقش شهروند و توجه به منافع جمعی است.

بقیه در ادامه مطلب....

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 / 9 / 1390برچسب:از حقوق شهروندی خود چه می‌دانیم؟ / قسمت دوم, ] [ 23:12 ] [ کاوه حق پناه ]

 

 

این درب غول پیکر را ببینید با یک نماد شیشه کوکاکولا در وسط آن. این یک گاوصندوق بزرگ و نمادین است که توسط شرکت کوکاکولا ساخته شده تا محل نگهداری جدیدی برای فرمول مخفی این شرکت برای ساخت نوشابه هایش باشد.

کوکاکولا و فرمول مخفی اش برای ساخت نوشابه بیشتر از ۱۰۰ سال است که داستان های زیادی درست کرده است. همین چند ماه پیش بود که گفته شد این فرمول لو رفته است. اما این شرکت می گوید که همچنان فرمول مخفی است و در اختیار خودش باقی مانده است.

فرمول تهیه کوکاکولا از سال ۱۸۸۶ به صورت مخفیانه نگهداری می شود و از سال ۱۹۲۵ در یک گاوصندوق بانک بوده است. اما به گفته مدیرعامل این شرکت، حالا زمان اش فرا رسیده که این فرمول در خانه خودمان نگهداری شود و برای همین این گاوصندوق اختصاصی ساخته شده تا ۱۲۵ سالگی تاسیس این شرکت را جشن بگیرد.

به هر حال چه فرمول کوکاکولا لو رفته باشد و چه لو نرفته باشد، تبلیغات و بازاریابی یکی از کارهایی است که یک شرکت نوشابه سازی همیشه روی آن تاکید زیادی دارد. شاید آنجا یک گاوصندوق بزرگ اما خالی داشته باشیم.

[ چهار شنبه 21 / 9 / 1390برچسب:گاوصندوق کوکاکولا خانه جدید فرمول مخفی نوشابه , ] [ 15:10 ] [ کاوه حق پناه ]

[ یک شنبه 18 / 9 / 1390برچسب:بدون شرح - شعر 1, ] [ 1:25 ] [ کاوه حق پناه ]

 

 Ncesoft Flip Book Maker 2.8.1

نرم افزار ساخت مجله ، کتاب ، آلبوم و رسانه های دیجیتالی قابل ورق زدن

 

ی دیجیتالی قابل ورق زدن

Ncesoft Flip Book Maker نرم افزاری بسیار ساده و قدرتمند برای تبدیل فایل PDF به مجله و کتاب دیجیتالی ، مجلات فلش ، روزنامه های اینترنتی و الکترونیکی ، کاتلوگ های دیجیتال ، مجله های کریسمس ، مجلات عروسی ، کاتالوگ های شرکتی و غیره می باشد که کار شما در این زمینه را به صورت چشمگیری توسعه داده و سرعت می بخشد. بیش از 20 قالب آماده شامل قالب مجله کریسمس ، قالب مجله عروسی ، قالب کاتالوگ دیجیتال و غیره در آن برای استفاده شما وجود دارد. تبدیل PDF به مجله دیجیتال و اینترنتی با استفاده از تنظیمات بیشمار و قدرتمند این نرم افزار و انتشار آنها در فرمت های SWF ، HTML ، EXE یا Screensaver از ویژگی های مهم نرم افزارFlip Book Maker  است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب....

 

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 17 / 9 / 1390برچسب: Ncesoft Flip Book Maker 2,8,1 نرم افزار ساخت مجله , ] [ 17:25 ] [ کاوه حق پناه ]

 
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


معلمی از دانش آموزانش خواست "فواید گاو بودن" را بنویسند و نوشته ای که در زیر می خوانید تمام و کمال انشای آن دانش آموز است:


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 17 / 9 / 1390برچسب:طنز - فوایـد گـاو بـودن !, ] [ 1:40 ] [ کاوه حق پناه ]

 

برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون سراسری سال 1391 اینجا را کلیک نمایید

 

داوطلبان گرامی , برای ثبت نام در آزمون سراسری سال 1391 و تکمیل فرم ثبت نام, از ساعت 14 امروز 17/09/1390به سایت سازمان سنجش  www.sanjesh.org  مراجعه نمایید .

 

دانشجویان عزیز، برای دریافت آخرین منابع و دیگر جزوه های مربوط به آزمونها لطفا با کلیلک بر روی لینک:  منابع - دفترچه کنکور در همین وبلاگ مراجعه فرمایید.

[ جمعه 16 / 9 / 1390برچسب:دفترچه راهنمای آزمون سراسری سال 1391, ] [ 13:13 ] [ کاوه حق پناه ]

این آموزش مربوط به واحد درسی ساختمان داده ها در رشته کامپیوتر می باشد. این آموزش شامل مباحثی مانند ماتریس ها ، پشته و صف ، لیست های پیوندی می باشد. همچنین برنامه دارای یک آزمون برای سنجش دانشجو است. راهنمای کار با برنامه نیز اضافه شده است. کیفیت طراحی بسیار خوب بوده و کار با محیط آن ساده می باشد. ظاهرا این نرم افزار آموزشی با استفاده از برنامه Adobe Captivate با فرمت فلش طراحی شده است. کاربران دیگر هم می توانند آموزشهای مورد نظر خود را با چنین برنامه هایی ساخته و برای ما ارسال کنند تا بر روی سایت قرار گیرد. نظرات خود را در جهت بهبود برنامه در بخش نظرات مرقوم بفرمائید.

آموزش تصویری ساختمان داده به صورت کامل برای داوطلبین کنکور و علاقه مندان این درس. این نرم افزار آموزشی به صورت کامل تهیه شده است.
حجم فایل: ۵ مگابایت

عنوان: آموزش درس ساختمان داده ها رشته کامپیوتر

 

[ جمعه 16 / 9 / 1390برچسب:, ] [ 13:8 ] [ کاوه حق پناه ]

دفترچه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی معمولا در پائیز منتشر میگردد. خود آزمون در دی یا بهمن ماه و نتایج آن هم اواخر سال اعلام میشود.

انتخاب رشته در هنگام ثبت نام صورت میگیرد و نحوه انتخاب رشته در کنکور علمی کاربردی مشابه سیستم کنکور دولتی بوده و بسیار ساده است. یعنی کافی است انتخابهای را از نظر اولویت شخصی خود به ترتیب بنویسید.

ویژگی اصلی این آزمون این است که داوطلبان به دو دسته شاغل و آزاد تقسیم بندی میشوند. داوطلب شاغل به شخصی اطلاق میشود که در رشته انتخابی مورد نظر، اشتغال به کار داشته، و دارای تجربه و سابقه کار لازم باشد. البته هر سال در دفترچه ثبت نامی جدولی چاپ میشود که تعریف دقیقتر شاغل برای هر دانشگاه در آن نوشته شده است. مثلا ممکن است دانشگاه صنعتی مالک اشتر فردی را شاغل بداند که در وزارت دفاع مشغول به کار باشد. داوطلب آزاد به فردی اطلاق میشود که در زمان ثبت نام اشتغال به کار نداشته و یا در شغلی غیر از رشته انتخابی مشغول به کار میباشد. اغلب ظرفیتهای دانشگاه جامع علمی کاربردی به دو دسته شاغل و آزاد تقسیم بندی شده و معمولا ظرفیت شاغلین بیشتر از آزاد است ( البته این امر در سالهای اخیر به علت افزایش داوطلبان آزاد، رو به عکس پیش میرود ). دروس عمومی و ضرایب این آزمون عبارتند از : زبان و ادبیات فارسی ( ض ۱ ) - فرهنگ و معارف اسلامی ( ض ۱ ) - زبان انگلیسی ( ض ۱ ) - ریاضی ( ض ۳ ) . ضریب دروس تخصصی در کلیه رشته ها ۱۰ میباشد و دروس تخصصی رشته کامپیوتر ( نرم افزار ) عبارتند از : برنامه سازی - ذخیره و بازیابی اطلاعات - زبان تخصصی - ساختمان داده ها

برگزار کنندگان دوره های علمی کاربردی عموما ارگانها و دستگاههای زیر مجموعه آنها میباشند مثلا ممکن است ماشین سازی اراک که زیر مجموعه وزارت صنایع و معادن است، رشته های ساخت و تولید و تکنولوژی جوشکاری را در مرکز آموزشی ماشین سازی اراک ارائه نماید.

نکته بسیار مهم در رابطه با کنکور علمی کاربردی این است که متاسفانه بسیاری از دانشجویان تصور غلطی از این دانشگاه داشته و فکر میکنند سطح آن پایین بوده و مدرک آن اعتباری ندارد. با قاطعیت به تمامی داوطلبان میگویم که هر ساله میبایست حتما در هر سه کنکور دولتی، آزاد و علمی کاربردی شرکت کنند و بسیاری از دانشگاههای علمی کاربردی مثل دانشگاه علم و صنعت ایران ( اراک ) یا دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور ( تهران ) از نظر کیفیت بالاتر از بسیاری از دانشگاههای دولتی و آزاد هستند. به عبارتی دیگر به طور مطلق نمیتوان گفت که مثلا همه دانشگاههای دولتی بهتر از آزاد، و آزاد بهتر از علمی کاربردی است ( یا برعکس ). اگر بخواهیم تمام دانشگاههای دولتی، آزاد و علمی کاربردی را از نظر کیفیت لیست کنیم، لیست این دانشگاهها به صورت ترکیبی و مخلوط خواهد بود. یعنی برای فردی خاص با شرایط ویژه ممکن است دانشگاه آزاد بهتر از علمی کاربردی و یا برعکس باشد. لذا توصیه اکید و همیشگی به تمامی داوطلبان این است که در هر سه کنکور شرکت کرده و اگر در دو یا چند کنکور قبول شدند جهت انتخاب اینکه در نهایت کدامیک را بروند با یک مشاور مجرب مشورت کنند.

موضوع مهم دیگر آن است که بعضی از داوطلبان بعد از آنکه کنکور دانشگاه آزاد را خوب امتحان میدهند، به قبولی خود مطمئن شده ( یا به عبارتی دیگر به خود مغرور شده ! ) و دیگر در آزمون دانشگاه علمی کاربردی شرکت نمیکنند ! متاسفانه هر ساله تعدادی از این دانشجویان را میبینیم که با آمدن نتایج دانشگاه آزاد و قبول نشدن، دچار افسردگی شدید میشوند که چرا در آزمون علمی کاربردی شرکت نکردند! به توصیه ما توجه کنید و حتی اگر نیت ندارید که در دانشگاه علمی کاربردی ادامه تحصیل دهید در آزمون آن شرکت کنید.

[ جمعه 16 / 9 / 1390برچسب:نکاتی در مورد آزمون کاردانی به کارشناسی علمی, ] [ 13:5 ] [ کاوه حق پناه ]

 


عنوان کتاب: جزوه سیستم عامل (خلاصه کتاب دکتر فهیمی)

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۸

حجم فایل: ۴٫۷ مگابایت

 

در این بخش از سایت قبولی دات کام جزوه سیستم عامل (خلاصه کتاب دکتر فهیمی) را آماده کرده ایم که امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. لازم به ذکر که این جزوه کمک شایانی برای داوطلبین کاردانی به کارشناسی در آزمون سراسری خواهد نمود.

[ جمعه 16 / 9 / 1390برچسب:دانلود جزوه سیستم عامل پارسه(خلاصه کتاب دکتر فهیمی, ] [ 13:2 ] [ کاوه حق پناه ]

 

 

نام کتاب: مبناهای عددی
نویسنده: محمد رزاقی
تعداد صفحات: ۳۱
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

در تهیه این جزوه از کتاب مبانی کامپیوتر و الگوریتم تالیف مهندس عین االه نژاد قمی الگوگیری شده است. اما در کل تمام روش های موجود در کتاب های مختلف با مولفین مختلف یکی می باشد و فقط شیوه های بیان متفاوت است. در این جزوه تلاش شده تا روش های گوناگون با بیانی ساده و قابل فهم برای خواننده آورده شود. در قسمت های پایانی جزوه که روش های دیگر تبدیل مبناها آورده شده سعی شده تا روش هایی که سریع تر به جواب می رسند و برای سوالات تستی و کنکور مناسب ترند آورده شود.

 

 

[ جمعه 16 / 9 / 1390برچسب:جروه مبناهای عددی , ] [ 12:54 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User