یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2



 

مسابقات تخته نرد بوکان
 


http://www.pic.iran-forum.ir/images/kqeftd2t6oq1fc9s882s.jpg



 

 

بقیه در ادامه مطلب ....
 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 12 / 6 / 1391برچسب:مسابقات تخته نرد بوکان, ] [ 17:10 ] [ کاوه حق پناه ]

تخته نرد چیست؟

 

تخته نرد ،بازی دو نفره ای است که در آن هر بازیکن 15 مهره سفید یا 15 مهره سیاه روی زمین بازی که از 24 خانه تشکیل شده دارد و باید بر اساس عدد روی تاس و قوانین مخصوص این بازی انها را به حرکت در بیاورد و در پایان بازیکنی که بتواند زودتر مهره های خود را از زمین بازی بردارد ،برنده بازی است.

زیبایی این بازی ، زدن یا کشتن مهره های حریف و بستن خانه ها در حین بازی است که جز تکنیک های تخته نرد برای برنده شدن هر بازیکن به حساب می اید خیلی از مردم فکر میکنند که چون بازی تخته بر اساس تاس انجام میشود یک بازی شانسی و تصادفی است اما تخته نرد ،بازی ای است که در ان هم شانس و هم محاسبات شما دخالت دارد و همچنین شما باید بتوانید یک تاکتیک کلی را برای انجام بازی ،در ذهنتان تصور کنید و بر اساس ان مهرهایتان را به حرکت دربیاورید.

بقیه در ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 27 / 5 / 1391برچسب:تخته نرد چیست؟, ] [ 16:33 ] [ کاوه حق پناه ]

 


 

[ پنج شنبه 17 / 8 / 1390برچسب:این پرندگان خشمگین - angry birds, ] [ 16:40 ] [ کاوه حق پناه ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User