یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


 

نام درس:  تجارت الکترونیک

تـــــــاریخ:  29/8/1390   یکشنبه ساعت دوم

استــــاد: آقای عشقی

 

1_  مراجعه به سایت (وبگردی):

     موضوع: خدمات مسافرتی و گردشگری

www.expedia.com

                                             www.orbits.com

www.travelocity.com

www.travelzoo.com

www.travelweb.com

www.lonelyplanet.com

www.todors.com

 1-1- چه نوع خدماتی ارائه میدهند؟ (مشارکتی - خدماتی و ...)

2-1- در کدام منطقه کار میکنند؟  ( یک شهر - محدوده یا ...)

3-1-  مدل درآمد؟ (کمیسیون - فروش و ...)

-------------------------------------------------------

سایتهای زیر برای افرادیکه دارای عدم تجربه کاری (سابقه) جهت کاریابی هستند:

www.careerbuilder.com

www.hotjobs.com

www.monster.com

------------------------------------------------------

سایتهایی برای بیمه و خرید و فروش سهام:

www.berkelyhome.com

www.weston_homes.co.uk

************************************************************************

2-  تمرین:

   -  نقش عاملهای هوشمند در مسافرتهای الکترونیکی؟

# عاملهای هوشمند شامل : نرم افزار یا برنامه هایی که میتوانند نقش انسان را در یک کار ایفا کنند.

*************************************************************************

3-  کار با نرم افزار:

    نرم افزار آموزشی  Moodle و کار با آن.

                                                                 دانلود  نرم افزار آموزشی Moodle (حجم فایل فشرده: 14 مگابایت)

                                                                 دانلود فصل اول از آموزش نرم افزار فوق

 

 

 

[ شنبه 31 / 8 / 1390برچسب:تمرین - تجارت الکترونیک 29/8/90, ] [ 15:38 ] [ کاوه حق پناه ]

دوستان آشنا به موتورهای جستجو، براساس مطالب و مقاله های قبلی که براتون گذاشتم فکر نکنم دیگه نیازی به توضیح در این مورد باشه، اینجا اسامی بیشتر از 150 موتور جستجو رو براتون آماده کردم که امیدوارم بدردتون بخوره.

نکته:: همگی لینکها تست شدن و اونهایی که رنگشون قرمزه، به لطف ف ی ل ت رینگ!!! باید از روشهای دیگه ایی بازشون کرد.!!!!  در صورت مشاهده خطایی لطفا گزارش بدین که اصلاح کنم.

 

Google.com Google PK Google SA
     WhatUseek.com         InfoTiger.com Rediff.com
ScrubTheWeb.com EntireWeb.com       SearchIt.com
SusySearch.com Abacho.co.uk SearchUK.com
AxxaSearch Al-Bawaba(Arabic) AllTheWeb.com

بقیه آدرسها، در ادامه مطلب...

 

آدرس روبرو هم بد نیست سری بهش بزنین: http://www.searchengineoptimizationcompany.ca


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:اسامی بیش از ۱۵۰ جستجوگر , ] [ 23:12 ] [ کاوه حق پناه ]

پرايد

قیمت پراید صادراتی به عراق بین 4 میلیون و 993 هزار تومان تا 5 میلیون و 124 هزار تومان در نوسان است.
در حالی بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران قیمت پراید در این محدوده نوسان دارد که ارزان ترین نوع این اتومبیل در بازار داخلی به قیمت 8 میلیون و 670 هزار تومان از سوی شرکت خودروسازی سایپا عرضه می شود .
گران ترین نوع این خودرو نیز سایپا 111 اس ایکس با فرمان هیدرولیک است که قیمتی برابر با 9 میلیون و 514 هزار تومان دارد. این در حالی است که فاصله قیمتی نوع صادراتی این خودرو با پرایدهای عرضه شده در داخل بسیار قابل توجه است. قیمت خودرو طی ماه اخیر افزایشی دوباره را تجربه کرده است.

هر چند بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس و حتی مسوولان سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نسبت به افزایش قیمت خودرو در داخل اعتراض داشته اند اما سایت رسمی شرکت خودروسازی سایپا همچنان قیمت های افزایش یافته را به عنوان قیمت محصولات خود به نمایش گذاشته است.

از ابتدای سال جاری تا کنون، عراق مهمترین مقصد خودروهای صادراتی ایران بوده است و در سبد خودروهای صادر شده به این کشور انواع پراید بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. براساس این گزارش کل خودروهای صادراتی از ایران 7048 دستگاه بوده است که از این تعداد 6871 دستگاه به عراق صادر شده است.

منبع: سایت هفت تیر

[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:پراید در عراق فقط 5 میلیون تومان, ] [ 19:3 ] [ کاوه حق پناه ]

یکی از بانک‌های خصوصی کشور در اقدامی جدید از حساب مشتریان خود پول برداشت کرده و قبض تلفن همراه آنها را پرداخت می‌کند.

به گزارش فارس، تاریخچه پول الکترونیکی و استفاده از پیام کوتاه در مسیر پرداخت قبوض شاید هنوز ۵ ساله نشده باشد اما در این مسیر هستند عمده مشتریان بانک‌ها که با مشکلات متعددی در این مسیر روبرو شده‌اند.

بارها هر کدام از شهروندان با این مشکل روبرو بوده‌اند که به دلایل مختلف استفاده از دستگاه خودپرداز برای آنها سهل و راحت نبوده و حتی در مواردی از حساب آنها مبلغی کسر شده که در رسید قید شده ظرف مدت ۴۸ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان باز می‌گردد.

اما به تازگی در تماس یکی از شهروندان با خبرگزاری فارس مشکل دیگری در مسیر پرداخت الکترونیک احصاء شد که چندین سوال را در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند.

متن پیامکی که برای یکی از شهروندان فرستاده شده است در زیر آورده شده تا بتوان سوالات را پس از مطالعه آن مطرح کرد.


"مشترک گرامی: نظر به عضویت شما در سامانه بانک پرداخت بانک صادرات جهت جلوگیری از قطع پایان دوره (در صورت عدم پرداخت) مبلغ ۱۵۴۸۰۰۰ ریال ظرف ۴۸ ساعت آینده از حساب شماره ۰۰۷******۱۰۱ شما کسر خواهد شد"

سوال اول این است که در همه جای جهان و در قوانین مربوط به بانکداری باید هرگونه دریافت و برداشت وجه با امضاء و نظر مستقیم صاحب حساب باشد آیا جزء قوانین مربوط به عضویت در سامانه بانک پرداخت، پرداخت و دریافت بدون نظر صاحب حساب قید شده‌است؟

سوال دوم این است که آیا می‌توان صرف یک پیام کوتاه حداقل مبلغ ۱۵۰ هزار تومان از حساب فردی برداشته شود؟

و سوال سوم این است که مگر نباید برای هرگونه پرداخت و دریافت رمزی اینترنتی از صاحب حساب خواسته شود؟ پس چرا بانک با در دست داشتن این رموز اینترنتی اقدام به برداشت از حساب می‌کند؟

منبع : سایت خبری الف http://alef.ir/vdcdnk0fsyt0x96.2a2y.html?125693

[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:روش جدید برداشت پول ازحساب مشتریان توسط یک بانک + عکس, ] [ 17:40 ] [ کاوه حق پناه ]
 
 
 
ذخیره چند صفحه متن در قالب یک فایل Word, Excel,PowerPoint و ... حجم زیادی را به خود اختصاص نمی‌دهد ؛ اما گاهی اوقات ذخیره یک پاراگراف متنی به همراه یک تصویر یا یک موضوع دیگر نیازمند چند مگابایت فضا است.

 

برای شما هم این مشکل پیش آمده است که بخواهید یک فایل متنی به‌همراه تصاویر داخل آن یا اسلایدهای ایجاد شده در برنامه پاورپوینت را برای دوستانتان ارسال کنید، اما به‌دلیل حجم بسیار زیاد آنها قادر به انجام این کار نباشید؟ نرم‌افزار FILEminimizer Suite برای رفع این مشکل طراحی شده است. به‌کمک این نرم‌افزار می‌توانید تمامی فایل‌های مجموعه نرم‌افزاری آفیس را تا 98 درصد حجم اولیه آنها فشرده کنید.

با استفاده از این برنامه فرمت فایل‌های شما هیچ تغییری نمی‌کند و کیفیت نمایش تصاویر در رایانه نیز کاهش نمی‌یابد. نرم‌افزار فوق قادر است فایل‌هایی به حجم 50 مگابایت را به فایلی با حجم یک مگابایت تبدیل کند. همچنین به کمک این برنامه می‌توانید با کشیدن و رها کردن چند فایل به‌طور همزمان آنها را فشرده کنید.

برای دانلود این نرم‌افزار می‌توانید به لینک زیر بروید:

حجم فایل :  7 مگابایت

http://www.balesio.com/downloads/fm/FILEminimizerSuite-Setup.exe

 

 

[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:نرم افزار فشرده‌سازی تا 98 درصد حجم اولیه, ] [ 17:27 ] [ کاوه حق پناه ]

 

 
 
 


مدیران اینترنتی و صاحبان سایت ها در کشور افریقایی کامرون ، به لطف میلیونها بازدید اشتباه روزانه ، کم کم به پولساز ترین افراد در اینترنت تبدیل می شوند.

پسوند اختصاصی کشور کامرون cm است که به دلیل شباهت با پسوند com عده ی زیادی از کاربران اینترنتی که در تایپ آدرس اشتباه می کنند را به سمت سایتهای کامرونی هدایت می کند.
این اشتباهات باعث بالارفتن قیمت دامنه cm در کشور کامرون شده و کسانی که نام معروف و خوبی برای دامین خود انتخاب کرده اند ، می توانند از طریق بازدیدهای اشتباه روزانه ، درآمدهای هنگفتی کسب نمایند.
مدیران سایت ها در کامرون با استفاده از سیستم pay-per-click یا پرداخت به ازای هر کلیک ، برنامه های دقیقی را برای کسب درآمد بیشتر از این طریق تدارک دیده اند.
البته شما هم می توانید به سایت های کامرونی کمک بکنید ، کافی است در آدرس یک سایت مشهور و مهم به جای com ، cm تایپ کنید.
به طور مثال سایت google.cm ، جالب است بدانید این سایت ماهانه معادل 10 میلیون دلار درآمد کسب می کند ، این تنها نمونه ای از این سایتها است و اگر درآمد همه را حساب کنیم سود سرشاری نصیب کامرونی ها و دولت می شود.

البته تا اینجای کار ایرادی وجود ندارد و تنها استفاده های رایج تبلیغاتی مورد بحث ما بود ، اما کار وقتی سخت می شود که عده ای سودجو به فکر کلاهبرداری از طریق شباهت برخی سایتها به یکدیگر می افتند.

مثلا سایت paypal.cm ، می دانید که paypal.com یک سایت پرداخت اینترنتی است ، جالب است این را هم بدانید کسانی که بی دقت و سربه هوا بودند ، میلیونها دلار به حساب کلاهبردار کامرونی واریز کرده بودند ، البته این تنها نمونه ای از این کلاهبرداری هاست و سایتهای بسیاری هستند که با سوء استفاده از شباهت دامنه شان با سایت معتبر دیگر اقدام به کلاهبرداری های میلیون دلاری می کنند.

گفتنی است کارشناسان اینترنتی معتقدند چنانچه این اتفاق یعنی شباهت com ، و cm در یک کشور پیشرفته می افتاد ، این درآمد هنگفت که اکنون نصیب کامرونی ها می شود را میشد تا دهها برابر افزایش داد.
 
منبع: آریانی
[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:Domain های اشتباه و پولساز دنیا , ] [ 17:14 ] [ کاوه حق پناه ]

 


 

1) نگه داشتن پدال ترمز در هنگام عبور از دست اندازها:

این کار فشار زیادی را به سیستم فنربندی،اکسل و سیستم ترمز اتومبیل وارد میکند و نحوه صحیح رد شدن از دست انداز به این صورت است که باید طوری برنامه ریزی کنیم که تا قبل از رسیدن به دست انداز سرعت را کم کرده باشیم و در هنگام عبور از دست انداز ترمز به هیچ عنوان درگیر نباشد.


۲) بالا کشیدن ترمز دستی بدون نگه داشتن کلید آن:

چندی پیش در انگلیس دیدم که دوستم زمانی که میخواهد ترمز دستی را بالا بکشد دکمه آن را فشار میدهد و سپس آن را بالا میکشد از او پرسیدم دلیل این کارت چیه؟ گفتش اولین باری که برای امتحان رانندگی رفته بودم سر همین کشیدن ترمز دستی منو رد کردن و برای همه خنده دار بود که میگفتم تو ایران همه اینطوری ترمز دستی رو میکشن و بعدا متوجه شدم که انگلیسی ها به این دکمه کلاچ ترمز دستی میگویند و تا زمانی که کلاچ ترمز دستی را نگرفتی نباید آن را بالا بکشی بعدا خودم هم از تعدادی از دوستانم که مکانیک را به صورت علمی میدانند گفتند که کشیدن ترمز دستی بدون نگه داشتن کلید آن باعث خرابی چرخ دنده های آن و وارد آمدن فشار بیش از حد به سیم ترمز دستی میشود(خدا رو شکر خودم این عادت رو ترک کردم و ترمز دستی رو درست بالا میکشم)

....


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 17:3 ] [ کاوه حق پناه ]

باغ احترام

تمام مادربزرگها همواره روشهای سنتی را برای بهترین روش برای استفاده بهینه از وسایل بی مصرف می دانند. نیویورک تایمز نیز فهرستی از این توصیه های مادربزرگ گونه را برای استفاده بیشتر از دستگاههای الکترونیکی از کار افتاده ارائه کرده است.

مادربزرگها می گویند برای کاهش سوزش چشم در اثر خرد کردن پیاز باید از چوب کبریت استفاده کرد و یا برای پاک کردن اثر چسب برگه و یا عکسی که روی آینه چسبانده شده بود می توان از سس مایونز کمک گرفت. مادربزرگهای تمام دنیا می دانند که چگونه می توان لکه های چربی را از روی لباس پاک کرد.

در دنیای فناوری، عمر تمام دستگاههای الکترونیکی مصرفی روزی به پایان می رسد اما می توان از همین دستگاهها که ظاهرا عمرشان به پایان رسیده و یا موقتاً از کار افتاده اند به مدت بیشتری استفاده کرد.

در این راستا روزنامه نیویورک تایمز مادربزرگ گونه روشهایی را ارائه کرده است که می توانند علاجی برای استفاده بهینه از این دستگاهها باشند. ...


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:5 توصیه الکترونیکی مادر بزرگ ! ( مفید ), ] [ 16:51 ] [ کاوه حق پناه ]

 

7 دلیل خیانت زنان /روابط بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهلبه گزارش برنا، متاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری فرهنگی شنیده می‌شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهل هستیم که این روابط بسیار آسیب زا و مخرب است. خیانت‌های زنانه عوامل مختلفی دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد:

۱- عدم یک رابطه گرم و صمیمانه با همسر
یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی‌که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی حاکم نباشد، این احتمال وجود دارد که زن به همسر خود خیانت کند. اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی باعث می‌شود که مرد نتواند به همسر خود محبت کند و فقدان محبت، عاطفه و روابط گرم و صمیمی باعث این خیانت‌ها می‌شود.

 

 

زنانی که محبت خوب و لازم را از همسرخود دریافت کرده و یا روابط زناشویی خوبی بین آن‌ها برقرار باشد، احتمال خیانت در آن‌ها بسیار کم است....


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:دلایل ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد, ] [ 16:41 ] [ کاوه حق پناه ]

در ایران، اینترنت بانکها امکاناتی از قبیل دریافت موجودی به صورت آنلاین، انتقال وجه بین کلیه حساب ها در بانک، مشاهده صورتحساب و ... را در اختیار مشتریان هر بانک قرار می دهند.

همچنین با استفاده از این خدمات، امکان مسدود نمودن کارت های مفقودی یا سرقتی میسر می باشد. اما برخی از مشتریان بانک ها در استفاده از خدمات اینترنت بانک ها تردید دارند و از زیر استفاده کردن این خدمات شانه خالی می کنند.

در این گزارش شما را با 10 اشتباه رایج که مانع استفاده از اینترنت بانک می شود، آشنا می کنیم.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 16:36 ] [ کاوه حق پناه ]
 
زنی مشغول درست کردن تخم مرغ برای صبحانه بود.

 
ناگهان شوهرش سراسیمه وارد آشپزخانه شد و داد زد : مواظب باش ، مواظب باش ، یه کم بیشتر کره توش بریز....

 
وای خدای من ، خیلی زیاد درست کردی ... حالا برش گردون ... زود باش

 
باید بیشتر کره بریزی ... وای خدای من از کجا باید کره بیشتر بیاریم ؟؟ دارن می‌سوزن مواظب باش ، گفتم مواظب باش ! هیچ وقت موقع غذا پختن به حرفهای من گوش نمی‌کنی ... هیچ وقت!! برشون گردون ! زود باش ! دیوونه شدی ؟؟؟؟ عقلتو از دست دادی ؟؟؟ یادت رفته بهشون نمک بزنی ... نمک بزن ... نمک ...

 
زن به او زل زده و ناگهان گفت : خدای بزرگ چه اتفاقی برات افتاده ؟! فکر می‌کنی من بلد نیستم یه تخم مرغ ساده درست کنم؟

 
شوهر به آرامی گفت : فقط می‌خواستم بدونی وقتی دارم رانندگی می‌کنم، چه بلائی سر من میاری.

 
[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:درسی که مرد به همسرش داد! , ] [ 16:7 ] [ کاوه حق پناه ]

طرز فکر خانم ها درباره خواسته هایی که آقایان دارند، موجب می شود همیشه از دست آنها دلخور و عصبانی باشند و از داشتن یک زندگی مشترک رو به رشد، فوق العاده، صمیمی و رمانتیک ناامید شوند. طرز فکر آقایان درباره خانم ها نیز به همان اندازه آنها را دلسرد می کند.

حتما لازم نیست این طور باشد به شرط این که بدانیم زن و مرد در وهله اول هر دو انسان هستند و خواسته های مشابهی دارند.

من از آقایان و خانم هایی که به رشد و پیشرفت شخصی خود اهمیت می دادند سوال کردم که برای ساخت یک زندگی مشترک عالی چه خواسته هایی از همسر خود دارند. پاسخ آنها می تواند برای شما غیرمنتظره باشد. در این مقاله متوجه می شوید که خواسته های آقایان دقیقا با آن چه خانم ها در این باره فکر می کنند. منافات دارد. هم چنین شما خانم ها با نکاتی آشنا می شوید که به وسیله آنها مرد ایده آل خود را حفظ کرده و زندگی مشترک فوق العاده ای خواهید داشت.

 


 

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:آقایان رابطه عاشقانه را اینگونه میخواهند , ] [ 16:4 ] [ کاوه حق پناه ]

کولر:زمانی که یک لر به مکانی رفته باشد و بین ما نباشد
وردربرمن : به گویش محلی، برای من هم بردار
تفکیک جنسیتی : تف انداختن و لگد زدن به جنس مخالف
Frozen : (فروزان(با لهجه خارجی
موت زارت : سكته! يهويي تلف شدن
Nothing : ناچیز
گوزپیچ : آنکه باد معده اش بوی هلو میدهد،آنکه با گوزش هوا را معطر میکند
کامران : راننده کامیون
بیسکوییت : کسی که 20 بار تصمیم گرفته ترک کنه
Username : اسمتو زر بزن
حلال زاده : هر کسی که پدرش،قد خمیده ای داشته باشد!!
Ask me : از من عکس بگیر 
  
مهران : شخصی که در هوای مه آلود رانندگی می کند
PPTP : فردی با تیپ ا*ی
جانمازی : بگو آذی جان، صدات میاد
پنهانی : قلمی که جای جوهر با عسل مینویسد
درون گرا : کچلهای داخل خانه
برون گرا : کچلهای خارج از خانه، کچلهای خارجی
روبوسی : پارچه ای که روی بوس می کشند
پهناور : کسی که مدفوع گاو می آورد
Superman : مرد بقال
مارچوبه : عصای حضرت موسی
کنتس : به اصفهانی یعنی این سیگار کنته
زندایی : علی دایی پس از عمل تغییر جنسیت
لالایی : هشدار پلیس بزرگراه به رانندگان در کشورهای عرب زبان
در میان گذاشتن : *** چیزی کردن
شاطر : کسی که در خرابکاری استاد است
بیگلی بیگلی : پدربزرگ بروسلی، بزرگ خاندان لی‌
پسمانده : پــ نه پـــ  رفته!
کامبیز دیرباز : باز هم زنبورا دیر اومدن
Diamond Ring : داییمون زنگ زد
مناجات : انواع مونا
کره حیوانی : بیچاره ناشنواست
گالیله : شب جمعه

ثانیه ها : هوا آفتابیه ها!
انبر : داروی برطرف کننده اسهال
جوش شیرین(2) : فرهاد بیچاره که برای شیرین هی جوش می زند
سندباد : **زی که به همراه شن و ماسه بیرون میآید
خشنود : کسی که لُختش قشنگ باشد
مالاریا : کلمه ای که اهالی لار اول هر جمله میگویند
کلکته : بین گربه ها کل افتاده
املای فارسی: فارM سی
خاموش : موش نپخته
شیاف : او خاموشه
مزدور : نوعي موز كه در مناطق دور مي رويد
ديپلماتيك : فرد ديپلمه اي كه ماتيك زده
گٔل بسر عروس : عروسی‌ که خوب ضربهٔ سر میزند*
How Could You? : شما چگونه کود می‌دهید ؟
خانوم گُل : بازیکن دارنده بیشترین تعداد گٔلِ زده در لیگ فوتبال زنان
Software : حرفهای چرند اما لطیف و دلنشین
واویلا : ویلایی که درش به روی همه باز است
Pre-wash with mouthwash : پریوش با مهوش
سنجد(2) : کسی که هم سن جدش باشد
رو به راه : مسیر عبور و مرور روباه
نمک آبرود : نام جدید دریاچه ارومیه
اصول کافی : راه و روش قهوه درست کردن
چاقو ضامن دار : در کرمانشاه، به شخص فربه‌ای که یکی‌ از اهالی محل ضمانتش را کند گویند
ضامن آهو : قسمتی از بدن آهو که اگر آنرا بِکُشیم آهو با سرعت بالایی می دود
شیرموز : گونه‌ای شیر که حیوانات جنگل روی پوستش سر میخورند
هارون : اصطلاحی که هنگام یافتن رانِ مرغ در غذا بکار میبرند
جنسیتی : شهر ارواح
سوریه : آبشش
دايميتيكون(قرص) : دايي مهدي وضعش خرابه
گوگولی : فرزند بروس و گوگوش
علامه مجلسی : علامه ی درشت و رسیده
شربت انبه : شربت *ن بهتر است
Flashback : آنکه برق باس** آدم را کور می کند
مكار : كسي كه تخصص اپل دارد

 

[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:غلط نامه دهخدا , ] [ 12:58 ] [ کاوه حق پناه ]

به ظاهر یک حافظه  USB است. مانند همان چیزی که احتمالا یکی اش را همیشه همراه تان دارید. اما این یک کامپیوتر دو هسته ای است با یک پردازشگر 1.2GHz ARM به همراه وای-فای و بلوتوث و خروجی HDMI و ورودی حافظه MicroSD و حافظه داخلی.

کل وزن این کامپیوتر دو هسته ای هم تنها ۲۱ گرم است و اگر آن را به هر کامپیوتر، مانیتور یا تلویزیونی متصل کنید روی آن بوت شده و سیستم عامل اندروید اش را بالا می آورد.

از طریق بلوثوت تعبیه شده هم می توانید آن را به موس و کیبورد بی سیم متصل کنید و خروجی HDMI آن می تواند کیفیت 1080p در اختیار شما قرار بدهد! جالب اینجا است که اگر آن را از طریق پورت USBاش به ویندوز یا مک متصل کنید آن را به صورت یک حافظه فلش شناسایی می کند و می توانید به تبادل فایل روی اندروید تان بپردازید.


 

Cotton-Candy-Connected-to-m_narenji.jpg

نسخه فعلی این کامپیوتر که ساخت شرکت FXI است و Cotton Candy نام دارد، دارای اندروید است اما از آنجایی که ویندوز 8 قرار است از ARM پشتیبانی کند می توانید منتظر نصب ویندوز 8 هم روی آن باشید! ضمن اینکه قرار است به USB 3.0 هم مجهز بشود. هر چند برای به بازار آمدن این کامپیوتر کوچک باید کمی صبر داشته باشید.

البته شرکت سازنده فکر نمی کند که این کامپیوترها به اندازه تلفن های همراه یا کامپیوترهای رومیزی مشهور بشوند اما میتوانند به عنوان کامپیوترهای جیبی و همراه برای افراد زیادی کمک کننده باشند. به ویژه اینکه قیمت تمام شده آنها کمتر از ۲۰۰ دلار خواهد بود.

تصورش را بکنید یک کامپیوتر کامل در سایز فندک همیشه در جیب داشته باشید.

[ سه شنبه 29 / 8 / 1390برچسب:حافظه USB یا کامپیوتر دو هسته ای؟, ] [ 14:21 ] [ کاوه حق پناه ]
دوره و زمانه فرق كرده و اگر اين روزها ديگر مردها به تنهايي نان‌آور خانه نيستند قرار هم نيست كه زن‌ها به تنهايي كارهاي خانه را به دوش بكشند اما هنوز هم در خيلي خانه‌ها كمتر مردي متوجه اين تغييرات شده و حاضر است بدون چانه زدن يا غرولند...
 
 
 
برترین مجله اینترنتی ایران

 


دوره و زمانه فرق كرده و اگر اين روزها ديگر مردها به تنهايي نان‌آور خانه نيستند قرار هم نيست كه زن‌ها به تنهايي كارهاي خانه را به دوش بكشند اما هنوز هم در خيلي خانه‌ها كمتر مردي متوجه اين تغييرات شده و حاضر است بدون چانه زدن يا غرولند بخشي از مسئوليت‌هاي خانه داري را هم برعهده بگيرد. اگر شما هم همسري داريد كه در كارهاي خانه تنهاي‌تان مي‌گذارد و همه مسئوليت‌ها را زير اين سقف روي دوش شما مي‌اندازد، بهتر است راهي براي وارد كردن او به دنياي خانه داري پيدا كنيد. اين كار نه آسان است و نه در يك روز و دو روز نتيجه مي‌دهد ولي بد نيست با مدتي تلاش عدالت را در خانه‌داري‌تان هم اجرا كنيد....
 

لطفا برای خواندن بقیه به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 29 / 8 / 1390برچسب:رام كردن مرد سركش! , ] [ 3:10 ] [ کاوه حق پناه ]

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

مادران وظیفه دارند به دختران و نوه های خود اسراری را بیاموزند که آنها را وارد اقیانوس زیبایی و طراوت کند.

فراوانند زنان جوانی که به روش های غلط یا غیر بهداشتی آرایش عادت کرده اند و این عادت ها به ویژه در مقدار استفاده و غلظت لوازم آرایشی است که به مرور زمان تاثیر بدی روی پوست و سلامت آنها می گذارد.

چه رازهایی است که مادران باید بر آن تکیه داشته باشند و بهترین زمان برای گفتن آنها چه زمانی است؟ جواب این سوال ساده نیست، زیرا از فردی به فرد دیگر و از خانواده ای به خانواده دیگر فرق می کند.

بعضی از دختران زودتر از بقیه از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر خیلی دیرتر به فکر آن می افتند. دختر شما در هر گروهی که قرار می گیرد مسلما نیازمند راهنمایی است. در ادامه به چند پیشنهاد و ایده در این زمینه می پردازیم.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 29 / 8 / 1390برچسب:دخترتان را از آرایش منع نکنید !, ] [ 3:5 ] [ کاوه حق پناه ]

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

پوست یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ارگان‌های بدن است که وظیفه حفاظت از تمام اعضای داخلی بدن را نیز بر عهده دارد. علاوه بر این، برای داشتن ظاهری زیبا و بانشاط باید به فکر مراقبت از پوست و حفظ سلامت آن باشیم.

شاید به همین دلیل است که افراد هزینه‌ زیادی برای مراقبت از پوستشان می‌پردازند و به هر طریق سعی دارند شفافیت و نشاط آن را تامین کنند. با این حال با فرا رسیدن فصل سرما به دلیل کاهش رطوبت هوا و وزش باد، ممکن است با مشکل خشکی پوست روبه‌رو شویم. خشکی پوست نه تنها موجب داشتن ظاهری نازیبا می‌شود، بلکه می‌تواند بیماری‌ها و مشکلاتی جدی را به وجود آورد.


دکتر زهره نیکبخت، متخصص بیماری‌های پوست و مو در گفت‌وگو با "جام‌جم" با اشاره به این نکته که افراد ممکن است در طول فصل‌‌های سرد سال با مشکلات زیادی روبه‌رو شوند، توضیح می‌دهد: اگر افراد بدانند چگونه می‌توان از پوست در این روزها و ماه‌های سرد سال محافظت کرد، به طور حتم همیشه می‌توانند پوستی سالم، شفاف و مرطوب داشته باشند.

 

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 29 / 8 / 1390برچسب:چگونگی شاداب کردن پوست در فصل پاییز , ] [ 3:2 ] [ کاوه حق پناه ]

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

1. برای 90% سرماخوردگی ها هیچ چرک خشک کنی لازم نیست. یک بسته قرص سرماخوردگی و یک شربت دیفن هیدرامین کامپاند و یک عدد استامینوفن به همراه استراحت مطلق و نوشیدن مایعات و مصرف ویتامین ث کفایت می کند.

2.
آمپول دگزامتازون و بتامتازون در سرماخوردگی جنبه ی درمانی ندارند و بیشتر به عنوان کورتون برای سر حال شدن ظاهری بیمار و رضایت از کار پزشک مصرف می شوند! تنها در مواقعی که مشکل حساسیت است از آن استفاده کنید....

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 29 / 8 / 1390برچسب:چهارده اشتباه رایج در بین مریض ها, پزشک ها و داروسازها , ] [ 2:58 ] [ کاوه حق پناه ]

ابتدا خیلی ساده با چند مفهوم آشنا خواهید شد سپس با سایتی کار خواهید کرد که کیفیت خط ارتباطی تان را نشان خواهد داد…

پینگ (Ping) چیست؟
معیاری ست تا از طریق آن متوجه شویم که چه مقدار زمان طول می کشد تا یک “بسته” از داده از سمت کامپیوتر شما به سمت سرور رفته و دوباره آن مسیر را برگردد. واضح است که هر چقدر این عدد کوچکتر باشد کیفیت خط ارتباطی بالاتر است. معمولا از هر ارتباط خوب عددی پایین تر از ۱۰۰ میلی ثانیه انتظار می رود.

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 27 / 8 / 1390برچسب:از کیفیت ارتباط خود با اینترنت آگاه شوید, ] [ 17:54 ] [ کاوه حق پناه ]

 

یک الگوریتم رهایی‌بخش: آی‌پد بخرم یا نه؟!

 

[ یک شنبه 27 / 8 / 1390برچسب:یک الگوریتم رهایی‌بخش: آی‌پد بخرم یا نه؟!, ] [ 17:50 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User