یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


در اینجا پستی پرطرفدار و جالب با موضوع آموزش رایگان کردن اینترنت اپراطور ایرانسل برای شما عزیزان آماده کرده ایم .

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 / 8 / 1390برچسب:اینترنت رایگان ایرانسل, ] [ 9:18 ] [ کاوه حق پناه ]

اینترنت موبایل یا GPRS می تواند جایگزین دسترسی به اینترنت خانگی در حد و اندازه “دایل آپ” باشد که امکان مرور وب را ممکن می سازد اما استفاده از این سرویس نیازمند تنظیمات و فعال سازی است که کاربران به دلیل عدم آشنایی کمتر از اینترنت موبایل استفاده می کنند....


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 17 / 8 / 1390برچسب:آموزش فعال کردن اینترنت موبایل, ] [ 9:55 ] [ کاوه حق پناه ]

 

 


 

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص تماس افراد ناشناس با مشترکان تلفن همراه به عنوان مهندسان مخابرات هشدار داد.

به گزارش راسخون به نقل از مهر ، چندی است که برخی افراد ناشناس با معرفی خود به عنوان مهندسان مخابرات برای بررسی خطوط مشترکان موبایل با آنها ارتباط برقرار می کنند که ممکن است قصد هک کردن موبایل گوشی موبایل افراد را داشته باشند.


در این راستا حسن رضوانی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام هشدار در رابطه با این تماس های مشکوک با مشترکان موبایل اظهار داشت: درصورتی که افراد ناشناس با معرفی خود به عنوان مهندس یکی از اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه و برای بررسی خط مشترک با افراد ارتباط برقرار می کنند مشترکان باید توجه داشته باشند که مطلقاً از دریافت رمز از تماس گیرنده و شماره‌ گیری با تلفن و یا واردکردن کد خودداری کنند چرا که امکان انتقال هزینه ارتباط ، هک کردن گوشی تلفن و یا خطر دسترسی به اطلاعات سیم‌کارت آن مشترک وجود دارد.
 


وی افزود: مشترکان در صورت مواجهه با چنین تماس هایی باید شماره تماس گیرنده را ثبت و به بخش شکایات سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی لینک "دفتر بازرسی ، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی" ارسال کنند.


 
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره خطرات وارد کردن کد اعلام شده از سوی تماس گیرنده نیز گفت: مطابق بررسی های بعمل آمده با وارد کردن کدی که به مشترک اعلام می شود ، تماس مجددی با وی برقرار شده و در نمایشگر گوشی واژه xalan نمایش داده می شود که درصورت وصل تماس، ویروسی به گوشی وارد می شود و باعث حذف اطلاعات گوشی و سیم‌کارت - IMSI وIMEI   - شده و موجب قطع ارتباط با شبکه می‌شود و مشترک برای تماس مجبور خواهد بود گوشی دیگری خریداری کند.

 

منبع: سایت راسخون

[ دو شنبه 7 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 1:13 ] [ کاوه حق پناه ]

 

 

شرکت های سونی و اریکسون ده سال است که به صورت مشترک در قالب مجموعه «سونی اریکسون» تلفن همراه تولید می کنند. اما به نظر می رسد بعد از یک دهه به این نتیجه رسیده اند که بهتر است دیگر به این همکاری ادامه ندهند.

به همین خاطر امروز شرکت سونی اعلام کرد که قرار شده ۵۰ درصد سهم اریکسون در این شراکت را به قیمت ۱.۴۷ میلیارد دلار خریداری کند. با این خرید علاوه بر تکنولوژی و کارخانجات تولید موبایل سونی اریکسون، ۵ گروه از پتنت ها و حق امتیازهای مهم ثبت شده هم، از این پس متعلق به سونی خواهند بود.

این حرکت سونی نشان می دهد که این شرکت قویا می خواهد یک گام جدید و مهم در بازار تلفن های هوشمند بردارد و عقب ماندگی هایش را در این قسمت جبران کند. از این پس در کنار تبلت ها، دستگاه های بازی و لپ تاپ های سونی، دوباره شاهد موبایل های هوشمند سونی در سبد محصولات این شرکت خواهیم بود.

البته دو شرکت تا پایان سال ۲۰۱۱ در قالب «سونی اریکسون» به فعالیت خود ادامه می دهند و در حال بررسی شیوه و روال کاری جداشدن از ابتدای سال ۲۰۱۲ هستند.

هانس وستبرگ رئیس اریکسون می گوید:

ده سال پیش که این دو شرکت با هم ادغام شدند، دانش مشتری مداری سونی و تجربه تکنولوژی ارتباطی اریکسون به هم پیوست تا این ترکیب عالی، توسعه و آینده تلفن ها را راهبری کند. امروز ما در یک گام منطقی و همپا با سونی تصمیم گرفتیم که آنها سهام سونی اریکسون را در اختیار بگیرند و آن را تبدیل به بخشی از دامنه وسیع ابزارهای کاربری شان کنند. ما هم، اکنون تمرکزمان را بیش از قبل بر روی ممکن ساختن ارتباط میان تمامی ابزارها می گذاریم. از قدرت بخش توسعه و تحقیق و گروه رهبری صنعتی مان، به همراه امکانات موجود بهره می گیریم و تلاش می کنیم تا دنیایی به معنای واقعی کلمه متصل به هم ایجاد کنیم.
حالا احتمالا باید از این پس منتظر محصولات جذاب جدیدی با برند سونی در بازار باشیم و ببینیم این شرکت چه شگفتی برایمان تدارک دیده است.

 

[ یک شنبه 6 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 12:16 ] [ کاوه حق پناه ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User