یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


 

دانلود Google Chrome 25.0.1364.97 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer9.0، نسخه 9 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

ويژگي هاي كليدي اين نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاري صفحات
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در يك صفحه )
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد( Popup - bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- زيبايي در طراحي
- داراي پوسته هاي مختلف
- پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7

 

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 32.01 مگابایت

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.

 

[ دو شنبه 5 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 21:32 ] [ کاوه حق پناه ]

 

دوستان نیازی به توضیح نمیبینم برنامه رو میتونین از لینک زیر دانلود کنید.

تذکر: برنامه بصورت نصبی میباشد.

[ دو شنبه 18 / 9 / 1391برچسب:, ] [ 14:18 ] [ کاوه حق پناه ]

 

دوستان علاقمند به مبحث شیلترها، یدونه از این نوع برنامه رو براتون گذاشتم که انشاا.. بدردتون بخوره (که حتما میخوره).

فقط باید قبل از نصب، راهنمای نصب اونو بهمراه کرک رو با دقت بخونید.

 

بقيه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 15 / 7 / 1391برچسب:, ] [ 11:18 ] [ کاوه حق پناه ]

نرم افزار  TeamViewer

نرم افزاری ساده و سریع در زمینه ریموت کنترل از راه دور، انتقال فایل و به اشتراک گذاری دسکتاپ می باشد که در اینجا آنرا برای دانلود گذاشته ایم.

برای اتصال به کامپیوتر از راه دور دیگر تنها کافیست TeamViewer را در هر دو کامپیوتر اجرا کنید و از امکانات فوق العاده آن بهره ببرید.
با اولین شروع این نرم افزار در هر دو کامپیوتر شناسه ای به صورت اتوماتیک ایجاد می شود. شناسه ی کامپیوتر مقصد را که می خواهید به کامپیوتر او وصل شوید وارد نمایید و بلافاصله با ریموت دسکتاپ به کامپیوتر مورد نظر متصل شوید.

هزاران کاربر در سراسر جهان از ابزار استاندارد TeamViewer 6 برای پشتیبانی و کمک به مردم در مکان های دور استفاده می کنند.
این نرم افزار شبکه همچنین می تواند برای انجام سخنرانی های مطمئن و با امنیت بالا نیز استفاده شود. این نرم افزار برای استفاده های خصوصی کاملا رایگان می باشد. نرم افزار TeamViewer شامل همه ی ماژول ها در یک بسته بندی ساده و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

خصیصه های نرم افزار TeamViewer 6

  • قابل استفاده در سرور هایی که هیچ گونه مراقبتی از آنها نمی شود.
  • اجازده دادن برای انتقال و کپی کردن فایل به دوست خود. دارای بالاتری استانداردهای امنیتی کنترل از راه دور کامپیوتر در هر نقطه ای بر روی اینترنت سازگاری با دیوار آتش firewall سازگاری با انواع برنامه های کاربردی

     

 

[ شنبه 3 / 5 / 1391برچسب:نرم افزار TeamViewer, ] [ 17:23 ] [ کاوه حق پناه ]

 ChromePlus

کروم نامی است که می توان در میان بازار داغ رقابت مرورگر های وب آن را با بیشترین درصد رشد دانست . با وجود اینکه هنوز فاصله ی نسبتا زیادی تا اینترنت اکسپلورر و نیز فایرفاکس وجود دارد اما قابلیت ها و قدرت Chrome که باعث رسیدن به چنین درصد رشدی شده است لرزه را بر اندام دو رغیب نامی خود انداخته است . این محصول گوگل به دلیل سادگی ظاهری دلنشینش و همچنین بارگذاری بسیار سریع صفحات وب کاربران زیادی را از رقبا دزدیده که البته روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود . کروم به دلیل متن باز بودنش زمینه را برای توسعه دهندگان باز گذاشته و دلیلی شده است بر ساخت یک نسخه نوین توسط شرکت Maple Studio با نام ChromePlus که تمامی توابع موجود در ویرایش اصلی را بر خود می بیند . اما از قابلیت هایی که در این ورژن افزوده شده است می توان به امکانات هیجان انگیزی نظیر ژست ماوس ، Drag & Drop حرفه ای و تب اینترنت اکسپلورر اشاره نمود . اگر از طرفداران پروپا قرص کروم هستید ، پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده این ویرایش را تجربه کنید .

 

حجم : ۲۰٫۰۱ مگابایت

پسورد فایل فشرده : soft98.ir

[ دو شنبه 24 / 10 / 1390برچسب:مروگر قدرتمند ChromePlus 1,5,0,0, ] [ 1:50 ] [ کاوه حق پناه ]

 

برای استفاده از نرم افزار سايفون بر روی لينک زير کليک کنيد

http://tabrizbaft.info

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

۱- پيش درآمد

سايفون روشی است برای دسترسی به محتوای وب در کشورها و مکان هايی که اینترنت را سانسور می کنند. کار سايفون هماهنگی و تعادل بين سهولت استفاده، انتشار از طريق شبکه های اجتماعی، و محدود کردن فيلترينگ است. در نتیجه، سايفون راه آسان و خوبی برای دسترسی به اینترنت و استفاده از محتوای وب در اختيار می گذارد.

توضيحات زير خطرات استفاده از سایفون و راه های کاهش آن خطرات را در برمیگیرد:


ادامه مطلب
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:شیلتر شکن 2 - تکنولوژی سايفون, ] [ 2:9 ] [ کاوه حق پناه ]

 

جهت اجرای بهتر خیلی از صفحات امروزه و اینترنت نیاز هست که فلش پلایر روی سیستمتون نصب باشه . لینک زیر آخرین نسخه یعنی شماره 11 رو که از سایت ادوب گرفتم برای دانلود شما عزیزان قرار دادم. البته تا یادم نرفته برای نسخه 64 بیته.

لینک دانلود 

   با حجم:  7.8 مگابایت

[ جمعه 16 / 9 / 1390برچسب:فلش پلایر نسخه 11 - Flash Player v11,0,1,152 for IE, ] [ 1:13 ] [ کاوه حق پناه ]

 

سلام بر معتادان اینترنت.

دوستان حرفه ای ، همانطور که مستحضر هستید این برنامه نیازی به توضیح نداره.

فقط خواهشا اگر به دیگران هم دادین بدونین طرفتون کیه که بعد از مدتی ندنش به عوامل دست اندکاران حرفه ایی تر و ترتیبشو برامون بدن!!!!   لینک دانلود

 

** اینم یه لینک دیگه، که البته نسخه جدید تور هست. نسخه 2.2.34.3     ( kmf-2.exe (20.8 MB

[ یک شنبه 27 / 8 / 1390برچسب:سـایـت __بـاز__کــن !!!!, ] [ 15:50 ] [ کاوه حق پناه ]

 

دانلود WYSIWYG Web Builder v7.6.4 - نرم افزار طراحی آسان صفحات وب حرفه ای

نرم افزاری که به وسیله آن قادر خواهید بود تا به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید.

در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود در کتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند.

این نرم افزار توسط شرکت Pablo Software طراحی شده است.

 

لينك دانلود    حجم فايل:  5.8 مگابايت

پسورد : www.p30world.com

[ یک شنبه 29 / 7 / 1390برچسب:نرم افزار طراحی آسان صفحات وب , ] [ 23:50 ] [ کاوه حق پناه ]

 

 
 

قدرتمندترين نرم افزار دانلود Internet Download Manager v6.07 Build 12

 

  لينك دانلود 

 

پسورد:  www.kamyabonline.com

[ چهار شنبه 25 / 7 / 1390برچسب:نرم افزار دانلود Internet Download Manager v6,07 Build 12, ] [ 22:17 ] [ کاوه حق پناه ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User