یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


10 عمل مبتذل که هر روز شاهد آن هستیم!

1- غیبت و دخالت در امور خصوصی و شخصی دیگران

یکی از سوژه های اصلی محاورات که به شدت بین مردم مرسوم شده است عمل زشت غیبت می باشد. این روزها زمانی که افراد همدیگر را ملاقات می کنند و یا در میهمانی ها حاظر میشوند عملاً حرفی جز غیبت کردن درمورد دیگران ندارند و با هیجان کامل به این کار مبادرت می کنند. برخی هم به خود اجازه میدهند در حریم خصوصی ترین مسائل دیگران وارد شوند و به امر و نهی و دخالتهای بی مورد بپردازند.
 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 5 / 8 / 1390برچسب:10 عمل مبتذل که هر روز شاهد آن هستیم!, ] [ 12:55 ] [ کاوه حق پناه ]

تعصب گرایی (فاناتیسم) چیست؟

تعصب گرایی، سطحی غیر طبیعی از سرسپردگی به یک موضوع خاص می‌باشد، از یک تیم ورزشی گرفته تا یک سبک داستانی خاص. افراد متعصب در شور و اشتیاق خود برای دنباله‌روی از علایقشان از قوانین و اصول اجتماعی سرپیچی می‌کنند و ممکن است کسانی را در این راه ناراحت کنند.از نظر تاریخی، این واژه همواره با تعصبات مذهبی همراه بوده است اما موضوعات بسیاری می‌تواند سرفصل تعصب و دلبستگی زیاد باشد....


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 5 / 8 / 1390برچسب:تعصب گرایی - فاناتیسم, ] [ 12:40 ] [ کاوه حق پناه ]

 

مصرف همزمان بعضی از مواد غذایی

 

مصرف همزمان بعضی از مواد غذایی با یکدیگر می تواند بسیار مضر باشد و حاصل آن تولید تداخلات زاید در بدن می باشد که گاهی تاثیرات این تداخلات در چندین سال بعد به صورت بیماری های مختلف و صعب العلاج بروز خواهد کرد.

به عنوان مثال حکمای طب ایرانی معتقدند که مصرف همزمان موارد ذیل باعث تولید اخلاط خام در بدن شده و تولید بیماری کرده، مثلاً مصرف ماست با هر نوع و هر مقدار گوشت باعث لکه های پوستی و مصرف سرکه یا انواع شور و ترشی که با سرکه ساخته می شود همراه با برنج باعث کولیت و درد شکم می شود که ممکن است این بیماری ها حاصل عدم رعایت این مطالب در طول چندین سال باشد.

بنابراین از خوردن همزمان ترکیبات مواد غذایی که در ذیل ذکر شده است، جداً خودداری نمایید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 / 7 / 1390برچسب:مصرف همزمان بعضی از مواد غذایی, ] [ 17:41 ] [ کاوه حق پناه ]
صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 ... 24 صفحه بعد
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User