یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


 

چرا طلا برای مردان حرام است؟

چرا طلا برای مردان حرام است؟
 
پیش از همه باید بدانیم که خداوند هر چیزی را که برای ما نهی کرده است ضررهایی دارد که به خودمان برمی گردد. اما از جمله ضررهایی که می توان برای استفاده طلا برای مردان برشمرد عبارتند از: از نظر پزشکی، طلا روی گلبول های قرمر خون مردان اثر سوئی دارد و سیستم ایمنی بدن آنان را دچار اشکال می کند. وقتی طلا با پوست تماس پیدا می کند، یون های آن وارد بدن می شوند. این یون ها در مردان در کبد جمع و همان جا متوقف می شوند و موجب اختلال می شوند.
تحقیقات پزشکان در سالهای اخیر نشان داده است که طلا دارای خاصیت شبه القائی است که بر پوست و خون مردان اثر منفی می گذارد این خاصیت باعث می شود خون دچار غلظت خاصی شود و حالت کثیفی به آن دست دهد. البته نکات دیگری هم هست که در مجموع، موجب امراض قلبی و خونی و سکته می شود و این اثرات در مردان متفاوت است....

ادامه مطلب
[ دو شنبه 14 / 8 / 1390برچسب:چرا طلا برای مردان حرام است ؟, ] [ 1:57 ] [ کاوه حق پناه ]

 

8نکته کامپیوتری مهم و شاید خنده دار !

افراد زیادی از خیلی تعاریف و نکات ابتدایی کامپیوتر که برای اکثر مردم خصوصآ جوانان بسیار بدیهی و جا افتاده است ، بی اطلاع هستند و در دنیای مجازی اینترنت ممکن است با اصطلاحات و مواردی روبرو شوند که آنها را دچار سردرگمی یا مشکل کند.
در ادامه به توضیح برخی از نکاتی می پردازیم که هر کاربر ساده کامپیوتر باید بداند. اگر از کاربران تازه کار رایانه و اینترنت هستید توصیه می کنیم این مطلب را با دقت بخوانید...
 

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 14 / 8 / 1390برچسب:نکات کامپیوتری مهم و خنده دار , ] [ 1:31 ] [ کاوه حق پناه ]

با توجه به رشد و افزایش استفاده از اینترنت در جامعه و گره خوردن این فناوری با زندگی انسانها در قرن ۲۱ اهمیت امنیت شبکه گسترده جهانی وب پررنگتر به نظر می رسد.


 

بر همین اساس یک مقاله در حد متوسط برای دوستان عزیزدر زمینه امور هکینک قرار داده شده است که به صورت کاملا ساده و روان روشهای هک و جلوگیری از آن را آموزش دهد . تا با یادگیری مسائل امنیتی استفاده از اینترنت با خیالی آسوده از خدمات آن بهره ببرید.

هرچند با پیشرفت علوم فناوری اطلاعات و کامپیوتر همیشه درهای جدیدی پیش روی هکرها باز خواهد شد.و امنیت به معنای مطلق آن تحقق پذیر نیست اما پیشگیری از آن عاقلانه ترین راه است. نکته قابل تامل اینست که تاریخچه هک بسیار طولانیست و بدیهیست ادامه خواهد داشت.

 

دانلود کتاب از سرور اول - غیر مستقیم  -   حجم فایل:  980 کیلو بایت

[ پنج شنبه 20 / 8 / 1390برچسب:آموزش هک , ] [ 11:25 ] [ کاوه حق پناه ]

وقتی دارید با دوستتان که زیاد به کامپیوتر وارد نیست راجع به هارد جدیدتان صحبت می‌کنید و می‌گویید «۵۰۰ گیگابایت جا داره!» به قیافه‌اش دقت کرده‌اید؟

حقیقت این است که گیگابایت هم یک نوع واحد است و ما که با کامپیوتر آشنایی بیشتری داریم و سر و کارمان با بایت و بیت بیشتر بوده درک روشنی از آن داریم.

اما قرار نیست همه این طور باشند. مثلآ به نظر شما ۸۵ درجه فارنهایت سرد است یا گرم؟!! ۲ اونس نمک برای نیمرو کم است یا زیاد؟! من هم درست نمی‌دانم!

سایت SensibleUnitsاین مشکل را تا حد زیادی حل می‌کند به این صورت که واحد را وارد می‌کنید و متناسب با آن با اشیای روزمره برای شما مثال می‌زند. به عکس زیر دقت کنید:

سایتی جالب برای تبدیل واحد

چند واحد وارد کنید ، به نتایج جالبی می‌رسید!


SensibleUnits.com


 

[ پنج شنبه 19 / 8 / 1390برچسب:واحد های اندازه گیری , ] [ 9:43 ] [ کاوه حق پناه ]

Adobe: نام رودخانه‌ای پشت خانه‌ی موسسش.Adobe Google CISCO Routers Apple logo

CISCO: کوتاه شده از San Francisco.

Google: گوگل به معنی عدد ۱ که ۱۰۰صفر جلوی آن باشد است. موسسین گوگل بخاطر نشان دادن گستردگی صفحاتی که گوگل آنها را جستجو می‌کند این نام را انتخاب کردند.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 / 8 / 1390برچسب:نامگذاری شرکتها, ] [ 9:15 ] [ کاوه حق پناه ]

ردیابی موقعیت موبایل اروزی هر کسی است که بتواند موقعیت و مکان موبایل خود را کنترل و رد یابی کند.

در حقیقت با این برنامه ردگیری موبایل طرف و نمایش مکان وی به صورت آنلاین و چشمک زن روی نقشه مسیر حرکتی وی را مشخص می کنند. خب این کار برای یک فرد عادی شاید عجیب به نظر بیاد و غیرممکن اما در این پست روشی را به شما آموزش خواهیم داد و سایتی را معرفی می کنیم که شما نیز می توانید با یک نرم افزار کم حجم این کار را با موبایل خود و یا دیگران انجام دهید , پس اگر از الان مشتاق شدید با ما تا انتهای این پست همراه باشید !

این برنامه بر روی تمام گوشی های با قابلیت پشتیبانی جاوا (اغلب گوشی های موجود )پشتیبانی می شوند




ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 / 8 / 1390برچسب:ردیابی موقعیت موبایل, ] [ 10:6 ] [ کاوه حق پناه ]

همه ی ما در دوران ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در کلاس های مجزا مشغول به تحصیل بوده ایم وباورود به دانشگاه شرکت در کلاس های مختلط را نیز تجربه نموده ایم.

شاید علت اصلی تشکیل کلاس های مختلط در دانشگاه ها این است که تقریبا" اکثر افرادی که فارغ التحصیل می شوند وارد محیط کاری شده وباید توانایی برخورد صحیح باهمه ی افراد جامعه اعم از مرد و زن را داشته باشند.

رابطه ی میان افراد همکار مانند روابط فامیلی نیست که بتوان آن را در محیط خانواده تجربه کرد و یا به گونه ای نیست که والدین تجربیات خود را در اختیار فرزندانشان قرار دهند.

این تجربیات باید به صورت کاملا"محسوس تجربه ولمس شوند.

همان طور که می دانیم شنیدن کی بود مانند دیدن و اغراق نیست که بگویم بهترین جا برای دیدن این تجربیات ارزشمند همان دانشگاه هست.

پس حرمت آنرا نگه داریم.

[ جمعه 11 / 8 / 1390برچسب:روابط کلاسی و چالشها, ] [ 11:55 ] [ کاوه حق پناه ]

سه لینکی که در ادامه مطلب ضمیمه شده فایلهای کم حجمی است که با دانلود و باز کردن
هر كدام از آنها زمانی که در خانه یا هر جای دیگر به اینترنت متصل هستید، می توانید به
صورت آنلاین و بدون هیچگونه فیلتریا پارازیتی و حتی با سرعت اینترنت خانگی، شبکه
های رادیو فردا،**BBC ** و** **VOA** **را در محیط مدیا پلیر بصورت زنده مشاهده کنید.


این فایلها را به دست هرکس می توانید برسانید، به این ترتیب بخش عظیمی از مردم به این منابع خبری دسترسی پیدا خواهند کرد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 29 / 7 / 1390برچسب:رادیو بدون دیش, ] [ 2:50 ] [ کاوه حق پناه ]

 

مصرف همزمان بعضی از مواد غذایی

 

مصرف همزمان بعضی از مواد غذایی با یکدیگر می تواند بسیار مضر باشد و حاصل آن تولید تداخلات زاید در بدن می باشد که گاهی تاثیرات این تداخلات در چندین سال بعد به صورت بیماری های مختلف و صعب العلاج بروز خواهد کرد.

به عنوان مثال حکمای طب ایرانی معتقدند که مصرف همزمان موارد ذیل باعث تولید اخلاط خام در بدن شده و تولید بیماری کرده، مثلاً مصرف ماست با هر نوع و هر مقدار گوشت باعث لکه های پوستی و مصرف سرکه یا انواع شور و ترشی که با سرکه ساخته می شود همراه با برنج باعث کولیت و درد شکم می شود که ممکن است این بیماری ها حاصل عدم رعایت این مطالب در طول چندین سال باشد.

بنابراین از خوردن همزمان ترکیبات مواد غذایی که در ذیل ذکر شده است، جداً خودداری نمایید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 / 7 / 1390برچسب:مصرف همزمان بعضی از مواد غذایی, ] [ 17:41 ] [ کاوه حق پناه ]
صفحه قبل 1 ... 20 21 22 23 24 ... 26 صفحه بعد
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User