یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


حتما تا به حال راجع به كنترل يك كامپيوتر از راه دور يا همان Remote Assistance چيزهايي شنيده ايد. در اين روش شما از طريق برنامه Windows Messenger اين ارتباط و كنترل را برقرار خواهيد كرد.

شما از اين طريق ميتوانيد كنترل سيستم دوست خود را كه در برنامه Windows Messenger با او در ارتباط هستيد كنترل كنيد و براي مثال به او در برطرف كردن مشكل احتمالي سيستمش كمك كنيد و مشكل را براي او حل كنيد و يا حتي برعكس عمل كنيد.

 قابليت Remote Assistance اين امكان را براي شما فراهم مي آورد كه فرد ديگري را كه اطلاعات بيشتري در مورد كامپيوتر دارد دعوت كنيد كه به سيستم شما متصل شده و صفحه نمايش سيستم شما را مشاهده كند و پيشنهاداتي را براي رفع اشكالات موجود در سيستم شما ارائه دهد يا تصحيحاتي را روي سيستم شما انجام دهد و در صورت تمايل حتي ميتوانيد كنترل موقت سيستم خود را در اختيار او قرار دهيد تا اشكالات موجود را برطرف كند.

براي اين منظور ادامه مقاله را دنبال كنيد....


ادامه مطلب
[ شنبه 15 / 9 / 1390برچسب:آموزش كنترل كامپيوتر ديگران از طريق Windows Messen, ] [ 12:23 ] [ کاوه حق پناه ]

 

Gambas نام محیط برنامه ‌نویسی مشابه VB اما در محیط لینوکس است . این نرم ‌افزار را فردی از علاقه‌ مندان به برنامه ‌نویسی اهل کشور فرانسه ، با تلاش فراوان و در طول سه سال کار مستمر توسعه داده است .

 

بقیه در ادامه مطلب....

انتخاب سکو و ابزار برنامه ‌نویسی تحت لینوکس ، یکی از مشکل ‌ترین مراحل بسیاری از پروژه‌ های نرم ‌افزاری محسوب می‌ شود .

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه 15 / 9 / 1390برچسب:گامباس چیست؟, ] [ 12:19 ] [ کاوه حق پناه ]

 

 

 

 

در حاضر نرم افزار WinRar را میتوان معروفترین و همچنین قدرتمندترین نرم افزار فشرده سازی فایل دانست.  بسیاری از کاربران از این نرم افزار به منظور فشرده سازی فایلها و همچنین باز کردن فایلهای فشرده rar و zip استفاده میکنند.

اما از این نرم افزار میتوان استفاده دیگری نیز کرد! در این ترفند قصد داریم به معرفی ترفندی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوان یک فایل یا یک فولدر را در داخل یک عکس مخفی ساخت! 
 

یک زمانی میرسد که شما شدیداً نیاز به مخفی سازی یک سری اطلاعات در کامپیوترتان پیدا می کنید. بعضی ها به سراغ روش های رمزگذاری اطلاعات می روند که عموماً هم نیاز به نرم افزارهای خاصی دارد.

یا تغییرات ویژه ای که کار با فایل را در ظاهر غیرممکن می کند.
از آن طرف حساب کنید دسترسی به این جور اطلاعات عموماً لازم است از یک نرم افزاری استفاده کنید. خود این نرم افزارها ممکن است از روی سیستم تان کشف بشوند و کارتان دربیاید!


ادامه مطلب
[ شنبه 15 / 9 / 1390برچسب:مخفی سازی فایل در درون عکس توسط نرم افزار WinRar, ] [ 11:46 ] [ کاوه حق پناه ]
نحوه مخفی کردن فایل ها درون یک عکس

روش های متفاوتی برای مخفی کردن فایل ها و ارتقای امنیت اطلاعات شخصی وجود دارد. از جمله این روش ها ، افزودن فایل ها به یک عکس و تصویر می باشد. بدین ترتیب در این روش تنها خود شما می دانید که در داخل فایل تصویر، اطلاعات دیگری نیز وجود دارد و کسی نمی تواند به اطلاعات محرمانه شما دسترسی داشته باشد.

در ابتدا قبل از انجام هر کاری شما به یک نرم افزار فشرده سازی نیاز خواهید داشت. می توانید از نرم افزارهای مختلف فشرده سازی مانند Winrar ، WinZip و یا 7 Zip استفاده کنید.

برای مخفی سازی ، ابتدا فایل های مورد نظر را که قصد مخفی کردشان را دارید فشرده کرده و سپس فایل های فشرده شده را به یک فایل تصویری می چسبانید.

ادامه مطلب
[ شنبه 15 / 9 / 1390برچسب:مخفی کردن فایلها درون عکس, ] [ 11:39 ] [ کاوه حق پناه ]

 تاریخچه بانک
بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358 مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و تحت شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید. عملیات اجرایی بانک نیز از همان تاریخ آغازشد.

سرمایه‌ی اولیه‌ی بانک ملت معادل 5/33 میلیارد ریال، در اثر ادغام بانک‌های یادشده شکل گرفت. آخرین افزایش سرمایه شرکت در تاریخ 19 مرداد 1384 بالغ بر 11,861 میلیارد ریال از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت و اندوخته‌ی تسعیر دارایی‌ها و بدهی‌‌های ارزی انجام‌شد.
به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک‌ها مورخ 17 فروردین 87 و تصوینامه هیات محترم وزیران به شماره 68985/ت 37925 مورخ 2 مرداد 86 شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.
بانک ملت در حال حاضر با سرمایه 16000 میلیارد ریال به‌عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های کشور است که درچارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌نمایند.

این بانک دارای 1،787 شعبه در داخل و 5 شعبه در خارج از کشور می‌باشد.
تعداد پرسنل بانک درحال حاضر 23,307نفر است و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره‌ی بانک آقای دکتر علی دیواندری می‌باشند. مهم‌ترین راهبردهای بانک ملت توسعه‌ی فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها، اهدافی همچون رشد و بهره‌وری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دسته‌بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزش‌های استراتژی محور، فن‌آوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شده‌است.
 

[ چهار شنبه 14 / 9 / 1390برچسب:تاریخچه بانک ملت, ] [ 11:17 ] [ کاوه حق پناه ]

 

به نقل خبری از یاهو:

Wi - Fi لب تاب ها به ا_س_پ_ر_م آسیب میرساند.

A laptop. Fotolia

Dec 01, 2011 at 21:53

 ترجمه متن فوق توسط گوگل:

مطالعه نشان میدهد که با استفاده از یک لپ تاپ که به طریق Wi - Fi به اینترنت متصل است به طور بالقوه می تواند موجب آسیب  به آن گردد....


ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 / 9 / 1390برچسب:Wi - Fi لب تاب ها به ا_س_پ_ر_م آسیب میرساند, ] [ 13:17 ] [ کاوه حق پناه ]

از حقوق خود چه می‌دانید؟ آیا می‌توانید هم‌اکنون فهرستی از حقوق خود را برشمارید؟ آیا تاکنون در موقعیتی قرار گرفته‌اید که به خاطر ناآشنایی با حقوق خود، دچار سردرگمی شوید؟ در یک جامعهٔ شهری، پایداری بر سر حقوق و اطمینان از رعایت آن توسط هر صاحب طمعی(!) برای جلوگیری از سوءاستفاده از قانون ضروری است. عدم اطلاع شهروندان یک جامعه از حقوق خود، هم‌چون عدم وجود حقوق برای آنان است. تنها با دانستن حقوق خود می‌توانیم از کم‌ و کیف رعایت آن مطمئن شویم. پایگاه خبری-تحلیلی پارسینه در نظر دارد با انتشار سلسله یادداشت‌هایی به سهم خود در جهت آموزش و اطلاع‌رسانی پیرامون «حقوق شهروندی» قدم بردارد.



* شهرزاد همتی
** دانش‌آموختهٔ حقوق قضائی و روزنامه‌نگار


حقوق شهروندی و مبانی آن

از‌‌ همان اول صبح که از خانه خود خارج می‌شویم تا خود را به محل کار برسانیم و یا مایحتاج روزانه خود را تامین کنیم، مجموعه‌ای از حقوق متقابل میان ما و شهر و شهروندان دیگر به وجود می‌آید که در زبان علم به «حقوق شهروندی» تعبیر می‌شود. حقوقی که میان شهر (محلی که در ان زندگی می‌کنیم)، شهروند، و متصدیان امور برقرار است و برای پیشرفت به سوی جامعه‌ای سالم هدایتمان می‌کند.

اصلا ما چقدر با این حقوق متقابل آشنا هستیم؟ به چه میزانی آن را رعایت می‌کنیم و اصلا آیا به طور کامل این حقوق در گسترهٔ شهری ما رعایت می‌شود یا خیر؟ این‌ها سؤالاتی است که این مجموعه یادداشت‌ها در نظر دارد پاسخ آن را بیابد. حقوقی که به عنوان حقوق شهروندی تعبیر می‌شوند، حقوق نوپای جوامع امروزی است که برای رسیدن به یک محیط متمدن نیازمند رسیدن به آن هستیم.....

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 / 9 / 1390برچسب:از حقوق شهروندی خود چه می‌دانیم؟ / قسمت اول, ] [ 2:3 ] [ کاوه حق پناه ]


 

چگونه از دست http://peyvandha.ir که پشت سر هم باز میشود خلاص شویم؟

حتما برای شما هم پیش امده که پاپ آپ هایی از سایت پیوندها دم به دقیقه باز میشه البته برای پیوندها نیست اثرات نصب انواع نرم افزار و بازی هاست که نوعی میخوان تبلیغ بکنند اما چون فیلتره به این صورت نشون داده میشه بهرحال برای رهایی از این مشکل این مطلب را مطالعه کنید…


قبل ازاینکه ادامه بدیم باید بگویم که این نوشته در مورد رد کردن فیلترینگ ایران نیست, فقط راه حلی هست برای خلاص شدن از صفحه پاپ آپ آن…


راه حل خیلی ساده هست. فقط کافی هست اجازه ترافیک خروجی به آی‌پی سرور پیوندها ندیم. در حال حاضر این سایت از ۲ آی‌پی ۱۰.۱۰.۳۴.۳۴ و ۷۹.۱۷۵.۱۶۵.۱۷۱ استفاده میکنه ( میتونید آی پی جدید این سایت رو بدست بیارید ). به تنظیمات فایروال یا روتر خود رفته و این ۲ آی‌پی رو در قسمت بلاک ترافیک خروجی قرار بدین…

[ یک شنبه 11 / 9 / 1390برچسب:, ] [ 11:54 ] [ کاوه حق پناه ]

دقت كنيد كه اگر درحين رانندگي در شب مورد اصابت ...تخم مرغ به شيشه جلو قرار گرفتيد از زدن برف پاك كن و پاشيدن آب به شيشه بپرهيزيد!!

زيرا تخم مرغ با آب مخلوط شده و بصورت يك مخلوط شيري مي گردد كه تا 92.5 درصد ديد شما رااز بين مي برد سپس شما مجبور به توقف در كنار جاده ميشويد و در اين موقع تبديل به يك قرباني براي دزدان خواهيد شد.

اين يك تكنيك جديد مورد استفاده توسط دزدان است اخيرا سه مورد از اين گونه سرقت در جاده هاي اطراف تهران گزارش شده است.

لطفاً قضيه را جدي گرفته و موضوع را براي تمامي دوستان حتي كساني كه رانندگي نمي كنند نيز
بفرستيد.

[ پنج شنبه 10 / 9 / 1390برچسب:خبر فوری - هشدار به همشهریان, ] [ 1:31 ] [ کاوه حق پناه ]

اصولاً به هر سیستمی که قادر به خواندن و تشخیص اطلاعات افراد یا کالاها باشد سیستم شناسایی یا Identification System گفته میشود.


بطور کلی شناسایی خودکار و نگهداری داده ها (AIDC) روشی است که طی آن تجهیزات خواه سخت افزای یا نرم افزاری قادر به خواندن و تشخیص داده ها بدون کمک گرفتن از یک فرد هستند.


بارکدها، کدهای دو بعدی، سیستم های انگشت نگاری ، سیستم شناسایی با استفاده از فرکانس رادیویی، سیستم شناسایی با استفاده از قرنیه چشم و صدا و ... از جمله این راهکارها در این مقال میباشند. یکی از جدید ترین مباحث مورد توجه دانشمندان جهت شناسایی افراد یا کالاها استفاده از سیستم شناسایی با استفاده از فرکانس رادیویی یا RFID میباشد.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 9 / 9 / 1390برچسب:RFID چیست ؟ ( همه چیز درباره RFID ), ] [ 23:10 ] [ کاوه حق پناه ]

همانطور که گروه های مختلف مردم نیاز دارند که در سریع ترین زمان ممکن به آخرین اطلاعات مورد نیازشون دسترسی داشته باشند.. به نظر من گروه های مختلف پزشکی هم، اعم از پزشکی و پیراپزشکی باید همیشه در جریان جدیدترین اخبار رشته خودشون قرار بگیرند و اینترنت میتونه به بهترین نحوی این وظیفه رو انجام بدهد.

این سایت به عنوان سایت اجتماعی پزشکی منبع بزرگی از اسناد مربوط به این شاخه از علوم را درا ختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد از طریق سایت می توان اقدام به یافتن پزشکان و متخصصین امور در این زمینه کرد . عضویت در پرتال های تخصص پزشکی این امکان را برای اعضا فراهم می کند که از آخرین پیشرفتهای پزشکی مطلع شده و علاوه بر دسترسی به جدیدترین شماره ها مجله های پزشکی بتوانند با سایر اعضای پرتال نیز به بحث و گفتگو بنشینند.

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 / 9 / 1390برچسب:درباره WebMd - پزشکی و اورژانس مجازی , ] [ 17:55 ] [ کاوه حق پناه ]

"نامه یک زن ایرانی به مرد هموطنش"

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

پیاده از کنارت گذشتم، گفتی: "قیمتت چنده خوشگله؟"

....


ادامه مطلب
[ جمعه 2 / 9 / 1390برچسب:حرف های سر بسته ی یک زن و مرد ایرانی !, ] [ 11:2 ] [ کاوه حق پناه ]

دوستان آشنا به موتورهای جستجو، براساس مطالب و مقاله های قبلی که براتون گذاشتم فکر نکنم دیگه نیازی به توضیح در این مورد باشه، اینجا اسامی بیشتر از 150 موتور جستجو رو براتون آماده کردم که امیدوارم بدردتون بخوره.

نکته:: همگی لینکها تست شدن و اونهایی که رنگشون قرمزه، به لطف ف ی ل ت رینگ!!! باید از روشهای دیگه ایی بازشون کرد.!!!!  در صورت مشاهده خطایی لطفا گزارش بدین که اصلاح کنم.

 

Google.com Google PK Google SA
     WhatUseek.com         InfoTiger.com Rediff.com
ScrubTheWeb.com EntireWeb.com       SearchIt.com
SusySearch.com Abacho.co.uk SearchUK.com
AxxaSearch Al-Bawaba(Arabic) AllTheWeb.com

بقیه آدرسها، در ادامه مطلب...

 

آدرس روبرو هم بد نیست سری بهش بزنین: http://www.searchengineoptimizationcompany.ca


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:اسامی بیش از ۱۵۰ جستجوگر , ] [ 23:12 ] [ کاوه حق پناه ]

یکی از بانک‌های خصوصی کشور در اقدامی جدید از حساب مشتریان خود پول برداشت کرده و قبض تلفن همراه آنها را پرداخت می‌کند.

به گزارش فارس، تاریخچه پول الکترونیکی و استفاده از پیام کوتاه در مسیر پرداخت قبوض شاید هنوز ۵ ساله نشده باشد اما در این مسیر هستند عمده مشتریان بانک‌ها که با مشکلات متعددی در این مسیر روبرو شده‌اند.

بارها هر کدام از شهروندان با این مشکل روبرو بوده‌اند که به دلایل مختلف استفاده از دستگاه خودپرداز برای آنها سهل و راحت نبوده و حتی در مواردی از حساب آنها مبلغی کسر شده که در رسید قید شده ظرف مدت ۴۸ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان باز می‌گردد.

اما به تازگی در تماس یکی از شهروندان با خبرگزاری فارس مشکل دیگری در مسیر پرداخت الکترونیک احصاء شد که چندین سوال را در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند.

متن پیامکی که برای یکی از شهروندان فرستاده شده است در زیر آورده شده تا بتوان سوالات را پس از مطالعه آن مطرح کرد.


"مشترک گرامی: نظر به عضویت شما در سامانه بانک پرداخت بانک صادرات جهت جلوگیری از قطع پایان دوره (در صورت عدم پرداخت) مبلغ ۱۵۴۸۰۰۰ ریال ظرف ۴۸ ساعت آینده از حساب شماره ۰۰۷******۱۰۱ شما کسر خواهد شد"

سوال اول این است که در همه جای جهان و در قوانین مربوط به بانکداری باید هرگونه دریافت و برداشت وجه با امضاء و نظر مستقیم صاحب حساب باشد آیا جزء قوانین مربوط به عضویت در سامانه بانک پرداخت، پرداخت و دریافت بدون نظر صاحب حساب قید شده‌است؟

سوال دوم این است که آیا می‌توان صرف یک پیام کوتاه حداقل مبلغ ۱۵۰ هزار تومان از حساب فردی برداشته شود؟

و سوال سوم این است که مگر نباید برای هرگونه پرداخت و دریافت رمزی اینترنتی از صاحب حساب خواسته شود؟ پس چرا بانک با در دست داشتن این رموز اینترنتی اقدام به برداشت از حساب می‌کند؟

منبع : سایت خبری الف http://alef.ir/vdcdnk0fsyt0x96.2a2y.html?125693

[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:روش جدید برداشت پول ازحساب مشتریان توسط یک بانک + عکس, ] [ 17:40 ] [ کاوه حق پناه ]

 


 

1) نگه داشتن پدال ترمز در هنگام عبور از دست اندازها:

این کار فشار زیادی را به سیستم فنربندی،اکسل و سیستم ترمز اتومبیل وارد میکند و نحوه صحیح رد شدن از دست انداز به این صورت است که باید طوری برنامه ریزی کنیم که تا قبل از رسیدن به دست انداز سرعت را کم کرده باشیم و در هنگام عبور از دست انداز ترمز به هیچ عنوان درگیر نباشد.


۲) بالا کشیدن ترمز دستی بدون نگه داشتن کلید آن:

چندی پیش در انگلیس دیدم که دوستم زمانی که میخواهد ترمز دستی را بالا بکشد دکمه آن را فشار میدهد و سپس آن را بالا میکشد از او پرسیدم دلیل این کارت چیه؟ گفتش اولین باری که برای امتحان رانندگی رفته بودم سر همین کشیدن ترمز دستی منو رد کردن و برای همه خنده دار بود که میگفتم تو ایران همه اینطوری ترمز دستی رو میکشن و بعدا متوجه شدم که انگلیسی ها به این دکمه کلاچ ترمز دستی میگویند و تا زمانی که کلاچ ترمز دستی را نگرفتی نباید آن را بالا بکشی بعدا خودم هم از تعدادی از دوستانم که مکانیک را به صورت علمی میدانند گفتند که کشیدن ترمز دستی بدون نگه داشتن کلید آن باعث خرابی چرخ دنده های آن و وارد آمدن فشار بیش از حد به سیم ترمز دستی میشود(خدا رو شکر خودم این عادت رو ترک کردم و ترمز دستی رو درست بالا میکشم)

....


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 17:3 ] [ کاوه حق پناه ]

باغ احترام

تمام مادربزرگها همواره روشهای سنتی را برای بهترین روش برای استفاده بهینه از وسایل بی مصرف می دانند. نیویورک تایمز نیز فهرستی از این توصیه های مادربزرگ گونه را برای استفاده بیشتر از دستگاههای الکترونیکی از کار افتاده ارائه کرده است.

مادربزرگها می گویند برای کاهش سوزش چشم در اثر خرد کردن پیاز باید از چوب کبریت استفاده کرد و یا برای پاک کردن اثر چسب برگه و یا عکسی که روی آینه چسبانده شده بود می توان از سس مایونز کمک گرفت. مادربزرگهای تمام دنیا می دانند که چگونه می توان لکه های چربی را از روی لباس پاک کرد.

در دنیای فناوری، عمر تمام دستگاههای الکترونیکی مصرفی روزی به پایان می رسد اما می توان از همین دستگاهها که ظاهرا عمرشان به پایان رسیده و یا موقتاً از کار افتاده اند به مدت بیشتری استفاده کرد.

در این راستا روزنامه نیویورک تایمز مادربزرگ گونه روشهایی را ارائه کرده است که می توانند علاجی برای استفاده بهینه از این دستگاهها باشند. ...


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:5 توصیه الکترونیکی مادر بزرگ ! ( مفید ), ] [ 16:51 ] [ کاوه حق پناه ]

 

7 دلیل خیانت زنان /روابط بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهلبه گزارش برنا، متاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری فرهنگی شنیده می‌شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهل هستیم که این روابط بسیار آسیب زا و مخرب است. خیانت‌های زنانه عوامل مختلفی دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد:

۱- عدم یک رابطه گرم و صمیمانه با همسر
یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی‌که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی حاکم نباشد، این احتمال وجود دارد که زن به همسر خود خیانت کند. اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی باعث می‌شود که مرد نتواند به همسر خود محبت کند و فقدان محبت، عاطفه و روابط گرم و صمیمی باعث این خیانت‌ها می‌شود.

 

 

زنانی که محبت خوب و لازم را از همسرخود دریافت کرده و یا روابط زناشویی خوبی بین آن‌ها برقرار باشد، احتمال خیانت در آن‌ها بسیار کم است....


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:دلایل ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد, ] [ 16:41 ] [ کاوه حق پناه ]

در ایران، اینترنت بانکها امکاناتی از قبیل دریافت موجودی به صورت آنلاین، انتقال وجه بین کلیه حساب ها در بانک، مشاهده صورتحساب و ... را در اختیار مشتریان هر بانک قرار می دهند.

همچنین با استفاده از این خدمات، امکان مسدود نمودن کارت های مفقودی یا سرقتی میسر می باشد. اما برخی از مشتریان بانک ها در استفاده از خدمات اینترنت بانک ها تردید دارند و از زیر استفاده کردن این خدمات شانه خالی می کنند.

در این گزارش شما را با 10 اشتباه رایج که مانع استفاده از اینترنت بانک می شود، آشنا می کنیم.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 16:36 ] [ کاوه حق پناه ]
دوره و زمانه فرق كرده و اگر اين روزها ديگر مردها به تنهايي نان‌آور خانه نيستند قرار هم نيست كه زن‌ها به تنهايي كارهاي خانه را به دوش بكشند اما هنوز هم در خيلي خانه‌ها كمتر مردي متوجه اين تغييرات شده و حاضر است بدون چانه زدن يا غرولند...
 
 
 
برترین مجله اینترنتی ایران

 


دوره و زمانه فرق كرده و اگر اين روزها ديگر مردها به تنهايي نان‌آور خانه نيستند قرار هم نيست كه زن‌ها به تنهايي كارهاي خانه را به دوش بكشند اما هنوز هم در خيلي خانه‌ها كمتر مردي متوجه اين تغييرات شده و حاضر است بدون چانه زدن يا غرولند بخشي از مسئوليت‌هاي خانه داري را هم برعهده بگيرد. اگر شما هم همسري داريد كه در كارهاي خانه تنهاي‌تان مي‌گذارد و همه مسئوليت‌ها را زير اين سقف روي دوش شما مي‌اندازد، بهتر است راهي براي وارد كردن او به دنياي خانه داري پيدا كنيد. اين كار نه آسان است و نه در يك روز و دو روز نتيجه مي‌دهد ولي بد نيست با مدتي تلاش عدالت را در خانه‌داري‌تان هم اجرا كنيد....
 

لطفا برای خواندن بقیه به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 29 / 8 / 1390برچسب:رام كردن مرد سركش! , ] [ 3:10 ] [ کاوه حق پناه ]

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

مادران وظیفه دارند به دختران و نوه های خود اسراری را بیاموزند که آنها را وارد اقیانوس زیبایی و طراوت کند.

فراوانند زنان جوانی که به روش های غلط یا غیر بهداشتی آرایش عادت کرده اند و این عادت ها به ویژه در مقدار استفاده و غلظت لوازم آرایشی است که به مرور زمان تاثیر بدی روی پوست و سلامت آنها می گذارد.

چه رازهایی است که مادران باید بر آن تکیه داشته باشند و بهترین زمان برای گفتن آنها چه زمانی است؟ جواب این سوال ساده نیست، زیرا از فردی به فرد دیگر و از خانواده ای به خانواده دیگر فرق می کند.

بعضی از دختران زودتر از بقیه از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر خیلی دیرتر به فکر آن می افتند. دختر شما در هر گروهی که قرار می گیرد مسلما نیازمند راهنمایی است. در ادامه به چند پیشنهاد و ایده در این زمینه می پردازیم.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 29 / 8 / 1390برچسب:دخترتان را از آرایش منع نکنید !, ] [ 3:5 ] [ کاوه حق پناه ]
صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 ... 26 صفحه بعد
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User