یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


یکی از تکنولوژی های محبوب وبمسترها CDN که مخفف کلمات Content delivery network و به معنای شبکه توزیع محتوا است که با آن می توانند سرعت بارگذاری و نمایش سایت یا وبلاگ خود را افزایش دهند و همچنین این امکان هزینه چندانی نیز برای آن ها ندارد و می توانند به راحتی تنها در چند دقیقه این امکان را به سایت خود اضافه کنند. همانطور که می دانید سرعت بالای بارگذاری سایت برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر ( SEO ) نیز نتایج مثبتی دارد. در این مطلب از کرال پی سی با CDN و مزایای استفاده از آن آشنا می شویم و چند شرکت ارائه دهنده خدمات CDN را با هم می شناسیم.
 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 16 / 10 / 1390برچسب:CDN چیست ؟ , ] [ 1:28 ] [ کاوه حق پناه ]

شاید برای شما نیز جالب باشد دانستن این موضوع که چگونه کشور ایران به شبکه اینترنت اتصال دارد و در این رابطه چه شرکت هایی مسئول انجام این اتصال ها بوده اند. شاید نیز تا کنون در دوره هایی که سرعت اینترنت در ایران کاهش یافته است شنیده اید که مثلاً کشتی با برخورد با کابل های زیر دریایی باعث این جریان شده است … . در این نوشته از کرال پی سی به بررسی خطوط ارتباطی ایران با شبکه جهانی اینترنت می پردازیم تا از این به بعد در حین استفاده از این سرویس و یا بهتر است بگوییم شبکه بدانید که اطلاعات ارسالی و دریافتی شما از چه طریقی جریان پیدا می کنند.
 

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 16 / 10 / 1390برچسب:ایران چگونه به اینترنت وصل است ؟ , ] [ 1:49 ] [ کاوه حق پناه ]

page-sezi-2011-1.jpg

حجم صفحات تولید شده وب از بدو ایجاد تا کنون همواره رشد صعودی داشته است. تکنولوژی‌ها و فناوری‌هایی که همه روزه در صفحات مختلف وب شاهد تجربه آن‌ها هستیم، همگی به سایز صفحات اضافه کرده‌اند.

استفاده از HTML5، تصاویر بزرگ‌تر، اسکریپت‌های مربوط به تبلیغات و محتوای جاوا اسکریت، همگی از جمله دلایل افزایش حجم صفحات امروزی وب هستند...

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 9 / 10 / 1390برچسب:میانگین حجم صفحات وب ۱ مگابایت است, ] [ 11:57 ] [ کاوه حق پناه ]

 

شبکه های متصل با سیم نیز در کنار شبکه های بی سیم در حال پیشرفت اند. این پیشرفت باعث شده تا کامپیوترهای رو میزی بتوانند با سرعت 1000 مگابایت بر ثانیه به یکدیگر متصل شوند.

چندی است که نسل تازه ای از شبکه های متصل با سیم با نام Eethernet گیگا بیتی زیر سایه و درهیاهوی شبکه های بی سیم متولد شده. این استاندارد که که طراحی آن از حدود 6 سال پیش آغاز شده بود سرانجام به بار نشست و سرعت آن چهار برابر پر سرعت ترین شبکه بی سیم کنونی است.

کنترل کننده های Ethernet گیگا بایتی کم کم جای خود را روی بردهای اصلی بازکرده و جای کنترل کننده های Fast Ethernet را با سرعت 100 مگا بیت بر ثانیه می گیرند. آزمایش های نشان داده اند که سرعت شبکه های Ethernet گیگا بیتی در عمل به 90 مگا بیت بر ثانیه می رسد.


ادامه مطلب
[ جمعه 17 / 9 / 1390برچسب:شبکه گیگابایتی چیست؟, ] [ 13:0 ] [ کاوه حق پناه ]

در دوم ماه سپتامبر سال ۱۹۶۹ دو رایانه در دانشگاه کالیفرنیا لس‌آنجلس در نخستین آزمایش شبکه نظامی آرپانت اطلاعات بدون معنی را مبادله کردند.

نخستین اتصال بین دو سایت - دانشگاه UCLA و موسسه پژوهشی استنفورد در منلوپارک کالیفرنیا - در ۲۹ ماه اکتبر همین سال انجام گرفت اگرچه این شبکه پس از دو حرف اول logon از کار افتاد. دانشگاه‌های سانتا باربارا و یوتاه بعدا به این شبکه پیوستند.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 17 / 9 / 1390برچسب:اینترنت چگونه شکل گرفت؟, ] [ 12:52 ] [ کاوه حق پناه ]

 

یک سیستم تلفن معمولی شامل یک جفت سیم مسی ساده هست که توسط شرکت مخابرات محلی در خانه هر مشترک نصب شده است، این خطوط مسی از نظر پهنای باند، ظرفیت بالایی علاوه بر ظرفیت مورد نیاز برای انتقال صوت (مکالمه تلفنی) را دارا هستند.

 


سیگنال های صوتی همواره بخش ناچیزی از این ظرفیت را اشغال می نمایند، فناوری DSL (1) از ظرفیت باقیمانده این خطوط برای انتقال اطلاعات بدون اختلال و آسیب رساندن به مکالمات صوتی و حتی به صورت همزمان استفاده می نماید.


ادامه مطلب
[ جمعه 17 / 9 / 1390برچسب:Vdsl سریعترین فناوری و غلبه بر Adsl, ] [ 10:46 ] [ کاوه حق پناه ]

شبکه های خصوصی مجازی
در طی ده سال گذشته دنيا دستخوش تحولات فراوانی در عرصه ارتباطات بوده است .

اغلب سازمانها و موسسات ارائه دهنده کالا و خدمات که در گذشته بسيار محدود و منطقه ای مسائل را دنبال و در صدد ارائه راهکارهای مربوطه بودند ، امروزه بيش از گذشته نيازمند تفکر در محدوده جهانی برای ارائه خدمات و کالای توليده شده را دارند.

به عبارت ديگر تفکرات منطقه ای و محلی حاکم بر فعاليت های تجاری جای خود را به تفکرات جهانی و سراسری داده اند. امروزه با سازمانهای زيادی برخورد می نمائيم که در سطح يک کشور دارای دفاتر فعال و حتی در سطح دنيا دارای دفاتر متفاوتی می باشند .

تمام سازمانهای فوق قبل از هر چيز بدنبال يک اصل بسيار مهم می باشند : يک روش سريع ، ايمن و قابل اعتماد بمنظور برقراری ارتباط با دفاتر و نمايندگی در اقصی نقاط يک کشور و يا در سطح دنيا اکثر سازمانها و موسسات بمنظور ايجاد يک شبکه WAN از خطوط اختصاصی (Leased Line) استفاده می نمايند.

خطوط فوق دارای انواع متفاوتی می باشند. ISDN ( با سرعت 128 کيلوبيت در ثانيه )، ( OC3 Optical Carrier-3) ( با سرعت 155 مگابيت در ثانيه ) دامنه وسيع خطوط اختصاصی را نشان می دهد. يک شبکه WAN دارای مزايای عمده ای نسبت به يک شبکه عمومی نظير اينترنت از بعد امنيت وکارآئی است . پشتيانی و نگهداری يک شبکه WAN در عمل و زمانيکه از خطوط اختصاصی استفاده می گردد ، مستلزم صرف هزينه بالائی است .
 


ادامه مطلب
[ جمعه 17 / 9 / 1390برچسب:شبکه VPN چیست؟, ] [ 11:33 ] [ کاوه حق پناه ]

شبکه خصوصی مجازی یا Virtual Private Network که به اختصار VPN نامیده می شود، امکانی است برای انتقال ترافیک خصوصی بر روی شبکه عمومی. معمولا از VPN برای اتصال دو شبکه خصوصی از طریق یک شبکه عمومی مانند اینترنت استفاده می شود.منظور از یک شبکه خصوصی شبکه ای است که بطور آزاد در اختیار و دسترس عموم نیست.

بقیه در ادامه مطلب....


ادامه مطلب
[ جمعه 17 / 9 / 1390برچسب:vpn چیست؟ , ] [ 10:25 ] [ کاوه حق پناه ]
تصور کنید اینترنت یک شهر است و این شهر پر از مکان‌های زیبا و گوناگون و همچنین مکان‌های خطرناک. در این شهر هر کس لزوما آن کسی نیست که ادعا می‌کند، حتی شما! ممکن است متوجه شوید بی‌آن‌که بدانید کارهای غیر قانونی مرتکب شده‌اید. این یعنی کارهایی که انجام می‌دهید تحت کنترل شما نیست و نبوده و احتمال دارد حتی بعد از این نیز نتوانید جلوی آن را بگیرید.

هکرها چگونه سیستم شما را کنترل می‌كنند؟

یک رایانه زامبی (Zombie)، رایانه‌ای است که فرمان‌های شخص دیگری را اجرا می‌کند، بدون این که کاربران خبر داشته باشند و کنترل آن را به دست بگیرند. یک هکر که قصد انجام کارهای غیرقانونی دارد، ممکن است از یک رایانه دیگر برای انجام خرابکاری‌هایش استفاده کند، بدون این که کاربر آن رایانه دخالتی در آنها داشته باشد. در این مواقع کاربر قربانی بی‌خبر از اتفاق‌های رخ داده، فقط با این تصور که سرعت پردازش رایانه‌اش بشدت کاهش یافته، مواجه می‌شود. هکرها از این رایانه‌ها برای فرستادن اطلاعات یا حمله به سایت‌ها و سرورها استفاده می‌کنند و در نتیجه اگر این حمله ردیابی شود، رایانه قربانی، مقصر به حساب می‌آید؛ چرا که همه سرنخ‌ها به آن ختم می‌شود.

 


ادامه مطلب
[ شنبه 16 / 9 / 1390برچسب:, ] [ 14:4 ] [ کاوه حق پناه ]

هنگامی که قصد ایجاد یک نام دامنه ( Domain Name ) جدید برای سایت یا وبلاگ خود دارید که می خواهید آن را شروع کنید از چه ابزاری برای پیدا کردن بهترین نام دامین استفاده می کنید ؟ قبل از تصمیم به ایجاد یک نام دامنه خاص چگونه متوجه آزاد بودن آن دامین و امکان ایجاد آن می شوید ؟ آیا نام دامنه هم به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر ( SEO ) مرتبط است ؟ در نام دامنه خود از چه حروف و کلماتی استفاده می کنید ؟ آیا می دانید چگونه می توانید یک نام دامنه حرفه ای برای سایت خود انتخاب کنید. در این مطلب از کرال پی سی به معرفی سرویس Panabee می پردازیم که با آن می توانید براحتی نام های دامنه آزاد کاملاً مرتبط با محتوای سایت یا وبلاگ خود را که آزاد هستند پیدا کنید و به راحتی قدم اول را در طراحی سایت خود بردارید.
 

 


ادامه مطلب
[ شنبه 16 / 9 / 1390برچسب:چگونگی انتخاب بهترین دامین با Panabee , ] [ 10:42 ] [ کاوه حق پناه ]

سرویس دهنده های DNS به طور ساده مانند یک دفتر تلفن هستند که در آن ها برای هر نام یک آدرس IP وجود دارد. مثلاً وقتی شما در مرورگر خود آدرس kralpc.com را وارد می کنید سرویس دهنده DNS اینترنتی شما این آدرس را به یک IP آدرس مانند ۱۹۹.۲۷.۱۳۵.۸۸ تبدیل می کنند و از این طریق راه رسیدن به وب سرور مورد نظر و دریافت ، نمایش سایت کرال پی سی را به مرورگر شما می گوید. سرویس دهنده های DNS بسیار زیادن اما کدام یک از این سرویس دهنده ها می تواند برای سیستم شما بهترین باشند ؟ کدام یک سریعتر به سیستم شما جواب می دهند ؟ کدام یک بهتر و با اطلاعات بروز تری نام های اینترنتی شما را تبدیل به آدرس IP می کنند ؟ در این مطلب از سایت نرم افزار namebench را به شما معرفی می کنیم که می تواند بهترین DNS را برای اینترنت شما شناسایی کند.
 

 

برنامه namebench چگونه کار می کند ؟

برنامه namebench یک برنامه کاملاً رایگان و باز متن است که قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل ویندوز ، مک و یونیکس را دارد و شما می توانید در هر دو حالت اجرا از طریق رابط گرافیکی و اجرا با دستورات خط فرمان از آن استفاده کنید. این برنامه بعد از اجرا بر روی سیستم عامل شما سرویس دهنده های DNS متفاوت را از طریق محک زدن ( benchmarking ) می آزماید و بعد از انجام محک زنی متفاوت در باره سرعت ، در دسترس بودن و … هر یک از سرویس دهنده های اینترنت از طریق اتصال اینترنت شما می تواند بهترین آن ها را به شما معرفی کند.


ادامه مطلب
[ شنبه 16 / 9 / 1390برچسب:انتخاب بهترین DNS برای اینترنت شما توسط namebench , ] [ 10:34 ] [ کاوه حق پناه ]

یکی از تکنولوژی های محبوب وبمسترها CDN که مخفف کلمات Content delivery network و به معنای شبکه توزیع محتوا است که با آن می توانند سرعت بارگذاری و نمایش سایت یا وبلاگ خود را افزایش دهند و همچنین این امکان هزینه چندانی نیز برای آن ها ندارد و می توانند به راحتی تنها در چند دقیقه این امکان را به سایت خود اضافه کنند. همانطور که می دانید سرعت بالای بارگذاری سایت برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر ( SEO ) نیز نتایج مثبتی دارد. در این مطلب از کرال پی سی با CDN و مزایای استفاده از آن آشنا می شویم و چند شرکت ارائه دهنده خدمات CDN را با هم می شناسیم.
 


 

دنباله مقاله در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ شنبه 16 / 9 / 1390برچسب:CDN چیست ؟ , ] [ 9:36 ] [ کاوه حق پناه ]

حتما تا به حال راجع به كنترل يك كامپيوتر از راه دور يا همان Remote Assistance چيزهايي شنيده ايد. در اين روش شما از طريق برنامه Windows Messenger اين ارتباط و كنترل را برقرار خواهيد كرد.

شما از اين طريق ميتوانيد كنترل سيستم دوست خود را كه در برنامه Windows Messenger با او در ارتباط هستيد كنترل كنيد و براي مثال به او در برطرف كردن مشكل احتمالي سيستمش كمك كنيد و مشكل را براي او حل كنيد و يا حتي برعكس عمل كنيد.

 قابليت Remote Assistance اين امكان را براي شما فراهم مي آورد كه فرد ديگري را كه اطلاعات بيشتري در مورد كامپيوتر دارد دعوت كنيد كه به سيستم شما متصل شده و صفحه نمايش سيستم شما را مشاهده كند و پيشنهاداتي را براي رفع اشكالات موجود در سيستم شما ارائه دهد يا تصحيحاتي را روي سيستم شما انجام دهد و در صورت تمايل حتي ميتوانيد كنترل موقت سيستم خود را در اختيار او قرار دهيد تا اشكالات موجود را برطرف كند.

براي اين منظور ادامه مقاله را دنبال كنيد....


ادامه مطلب
[ شنبه 15 / 9 / 1390برچسب:آموزش كنترل كامپيوتر ديگران از طريق Windows Messen, ] [ 12:23 ] [ کاوه حق پناه ]

 

به نقل خبری از یاهو:

Wi - Fi لب تاب ها به ا_س_پ_ر_م آسیب میرساند.

A laptop. Fotolia

Dec 01, 2011 at 21:53

 ترجمه متن فوق توسط گوگل:

مطالعه نشان میدهد که با استفاده از یک لپ تاپ که به طریق Wi - Fi به اینترنت متصل است به طور بالقوه می تواند موجب آسیب  به آن گردد....


ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 / 9 / 1390برچسب:Wi - Fi لب تاب ها به ا_س_پ_ر_م آسیب میرساند, ] [ 13:17 ] [ کاوه حق پناه ]

دوستان آشنا به موتورهای جستجو، براساس مطالب و مقاله های قبلی که براتون گذاشتم فکر نکنم دیگه نیازی به توضیح در این مورد باشه، اینجا اسامی بیشتر از 150 موتور جستجو رو براتون آماده کردم که امیدوارم بدردتون بخوره.

نکته:: همگی لینکها تست شدن و اونهایی که رنگشون قرمزه، به لطف ف ی ل ت رینگ!!! باید از روشهای دیگه ایی بازشون کرد.!!!!  در صورت مشاهده خطایی لطفا گزارش بدین که اصلاح کنم.

 

Google.com Google PK Google SA
     WhatUseek.com         InfoTiger.com Rediff.com
ScrubTheWeb.com EntireWeb.com       SearchIt.com
SusySearch.com Abacho.co.uk SearchUK.com
AxxaSearch Al-Bawaba(Arabic) AllTheWeb.com

بقیه آدرسها، در ادامه مطلب...

 

آدرس روبرو هم بد نیست سری بهش بزنین: http://www.searchengineoptimizationcompany.ca


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:اسامی بیش از ۱۵۰ جستجوگر , ] [ 23:12 ] [ کاوه حق پناه ]

 

 
 
 


مدیران اینترنتی و صاحبان سایت ها در کشور افریقایی کامرون ، به لطف میلیونها بازدید اشتباه روزانه ، کم کم به پولساز ترین افراد در اینترنت تبدیل می شوند.

پسوند اختصاصی کشور کامرون cm است که به دلیل شباهت با پسوند com عده ی زیادی از کاربران اینترنتی که در تایپ آدرس اشتباه می کنند را به سمت سایتهای کامرونی هدایت می کند.
این اشتباهات باعث بالارفتن قیمت دامنه cm در کشور کامرون شده و کسانی که نام معروف و خوبی برای دامین خود انتخاب کرده اند ، می توانند از طریق بازدیدهای اشتباه روزانه ، درآمدهای هنگفتی کسب نمایند.
مدیران سایت ها در کامرون با استفاده از سیستم pay-per-click یا پرداخت به ازای هر کلیک ، برنامه های دقیقی را برای کسب درآمد بیشتر از این طریق تدارک دیده اند.
البته شما هم می توانید به سایت های کامرونی کمک بکنید ، کافی است در آدرس یک سایت مشهور و مهم به جای com ، cm تایپ کنید.
به طور مثال سایت google.cm ، جالب است بدانید این سایت ماهانه معادل 10 میلیون دلار درآمد کسب می کند ، این تنها نمونه ای از این سایتها است و اگر درآمد همه را حساب کنیم سود سرشاری نصیب کامرونی ها و دولت می شود.

البته تا اینجای کار ایرادی وجود ندارد و تنها استفاده های رایج تبلیغاتی مورد بحث ما بود ، اما کار وقتی سخت می شود که عده ای سودجو به فکر کلاهبرداری از طریق شباهت برخی سایتها به یکدیگر می افتند.

مثلا سایت paypal.cm ، می دانید که paypal.com یک سایت پرداخت اینترنتی است ، جالب است این را هم بدانید کسانی که بی دقت و سربه هوا بودند ، میلیونها دلار به حساب کلاهبردار کامرونی واریز کرده بودند ، البته این تنها نمونه ای از این کلاهبرداری هاست و سایتهای بسیاری هستند که با سوء استفاده از شباهت دامنه شان با سایت معتبر دیگر اقدام به کلاهبرداری های میلیون دلاری می کنند.

گفتنی است کارشناسان اینترنتی معتقدند چنانچه این اتفاق یعنی شباهت com ، و cm در یک کشور پیشرفته می افتاد ، این درآمد هنگفت که اکنون نصیب کامرونی ها می شود را میشد تا دهها برابر افزایش داد.
 
منبع: آریانی
[ چهار شنبه 30 / 8 / 1390برچسب:Domain های اشتباه و پولساز دنیا , ] [ 17:14 ] [ کاوه حق پناه ]

ابتدا خیلی ساده با چند مفهوم آشنا خواهید شد سپس با سایتی کار خواهید کرد که کیفیت خط ارتباطی تان را نشان خواهد داد…

پینگ (Ping) چیست؟
معیاری ست تا از طریق آن متوجه شویم که چه مقدار زمان طول می کشد تا یک “بسته” از داده از سمت کامپیوتر شما به سمت سرور رفته و دوباره آن مسیر را برگردد. واضح است که هر چقدر این عدد کوچکتر باشد کیفیت خط ارتباطی بالاتر است. معمولا از هر ارتباط خوب عددی پایین تر از ۱۰۰ میلی ثانیه انتظار می رود.

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 27 / 8 / 1390برچسب:از کیفیت ارتباط خود با اینترنت آگاه شوید, ] [ 17:54 ] [ کاوه حق پناه ]

قبل از شروع هر گونه بحث و جدل باید عرض کنم این مطلب فقط نظر شخصی بنده است و ممکن است با نظر دیگران تفاوت هایی داشته باشد، چون بحث انتخاب مرورگر معمولا همیشه باعث درگیریها و بعضا تعصبات بی جا می شود، بنابراین هر کسی از دوستان که با نظر بنده مخالفتی دارد با ذکر دلایل خود دفاعیه ای بنویسد تا منتشر کنم.

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 27 / 8 / 1390برچسب:بهترین مرورگر برای وبگردی و کارهای عادی, ] [ 17:37 ] [ کاوه حق پناه ]

در سریال جدید تلویزیونی Person Of Interest، نشان داده می‌شود که دولت آمریکا یک سامانه بزرگ هشدار اقدامات تروریستی دارد که می‌تواند با دسترسی به دوربین‌ها نصب شده در خیابان‌ها و اماکن عمومی و دسترسی به اطلاعات حاصل از شنود تلفن‌ها و ارتباطات اینترنتی، قبل از وقوع مشکل امنیتی مقامات را مطلع کند. یکی از فناوری‌هایی که در این سریال روی آن تکیه می‌شود، فناوری تشخیص چهره است.

اما این روزها دیگر فناوری تشخیص چهره برای ما مثل زمانی که فیلم «گزارش اقلیت» را می‌دیدم، دور از دسترس و علمی-تخیلی نیست و بسیاری از ما با جلوه‌هایی از آن به صورت روزانه سر و کار داریم.

در این پست مثال‌هایی از کاربرد این فناوری را بهم مرور می‌کنیم:

 


ادامه مطلب

 گوگل هم در مقابل ایران قرار گرفت

بعد از انتشار گزارش آژانس درباره برنامه هسته‌ای ایران، موتور جستجوی گوگل در اقدامی به عنوان بازوی تبلیغاتی تنظیم‌کنندگان اصلی گزارش وارد عمل شده و تصاویری از تأسیسات هسته‌ای ایران منتشر کرده و آنها را محل تولید سلاح‌های هسته‌ای خواند.

فارس:به گزارش روزنامه "ایندیا تایمز"، موتور جستجوی گوگل تصاویری از تأسیسات هسته‌ای ایران در دو شهر اراک و نطنز منتشر کرده است. این اقدام سوال برانگیز گوگل پس از گزارش سیاسی آژانس که بسیاری بر این باورند توسط آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا تنظیم شده است، صورت گرفته و در واقع این‌گونه تصور می‌شود که گوگل به عنوان بازوی تبلیغاتی تنظیم کنندگان اصلی این گزارش وارد عمل شده است.

 
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز سه شنبه هفته گذشته، گزارشی را منتشر کرد که بر اساس برخی شواهد، ردپای آمریکا در این گزارش کاملاً مشهود بود. "یوکیا آمانو"، دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در شرایطی تن به دیکته‌های آمریکا داده است که آژانس به عنوان یک نهاد بین المللی تخصصی باید به‌دور از هر گونه بازی سیاسی با ارایه نظرات فنی بیش از پیش به فکر اعتبار و آبروی خود باشد و آن را بازیچه منافع برخی کشورها قرار ندهد.

 
جالب اینجاست که جنجال در باره برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران در زمانی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی به عنوان دارنده سلاح هسته‌ای به تازگی و در عین سکوت آژانس و دیگر نهادهای بین‌المللی موشک بالستیکی را آزمایش کرد که قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای را دارد و می‌تواند حتی چین و روسیه را تهدید کند.

 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
منبع:farsnews.com
[ چهار شنبه 23 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 10:12 ] [ کاوه حق پناه ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User